Skal på overtidskontroll idag !

Capri-Sonne

Glad i forumet
Yey! endelig min tur til å få meg sjekket, skulle heller ønske at han var her men den gang ei =)

Men hadde dere med dere urinprøve? Har ikke flere glass igjen :S :P

Er det vanlig ul vi får eller er det innvendig? :) Er så spent jeg nesten ikke har sovet inatt :D

Ta med urin og papirer. Jeg tok ctg sparketest og utv ul. :)

Da er vi ferdige. Lite fostervann men ellers såg alt bra ut. Skal inn og sette inn ballong kateteret i morgen. Noen som erfaringer med det ? Tusen takk for alle lykke ønskninger

Da er vi ferdige. Lite fostervann men ellers såg alt bra ut. Skal inn og sette inn ballong kateteret i morgen. Noen som erfaringer med det ? Tusen takk for alle lykke ønskninger
Eg ska sette inn ballong kateter på torsdag. Spendt på koss det går både for deg og meg :)

Eg ska sette inn ballong kateter på torsdag. Spendt på koss det går både for deg og meg :)
Ja :) jeg har bursdag i morgen :) først håpte jeg på å ikke få ta men nå håper jeg litt på at han kommer da ;) pappaen min også har den dagen :D

Jeg hadde ballongkateter. Synes det var ganske ubehagelig egentlig, og gikk med rier til ingen nytte i 4 timer og blødde en del. Dagen etter reiste vi til sykehuset og for meg funket ikke dette - ingen modning. Fikk da satt inn innlegg og fødsel skjedde i rekordfart etterpå :) jeg var 38+3, så mulig det var litt tidlig for kroppen min enda. Om man har åpning fra før fungerer vel ballong bedre. Masse lykke til :D

Lykke til! Forhåpentligvis går d fort når ballongen settes inn i morgen! :D

Jeg synes det var vondt å få satt inn. Dvs selve kateteret var ikke vondt, men speculumet, vaskingen og all mulig annen tafsing oppi der var vondt!

Hadde 2 cm da det ble satt inn. 6 timer senere datt det ut, men ikke på grunn av 4 cm åpning. Ballongen hadde bare sprukket. Var nok fortsatt på 2 cm da, selv om jeg på det tidspunktet hadde hatt regelmessige rier i et døgn. :p

Får håpe du får bedre nytte av det. :)

Sniker fra april, men jeg skal også få inn ballongkateter i morgen :) Var du veldig moden i dag? Og sa de noe om hvordan de regnet med foreløpet ville gå? :)

Back
Topp