Skal på kontroll nå ♥

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
spent på hjerteslag! Spent på liv, generelt veldig spent ♥

Venter på et lite nurk i februar ♥

Lykke til :) Var på første ul onsdag i forrige uke, helt utrolig å se lille spira som sprella og bevegde seg masse. Vi så alle ti fingrene og fikk bilde av at spira sugde på tommelen, ble helt rørt jeg :Heartred

Etter å ha hatt en voldsom uke på jobb, er det godt å ligge i sengen i morgenkåpen med bøtta ved siden av, jeg må lære meg at kvalmen er voldsom dersom jeg ikke hviler nok :)

Alt var veldig fint med lillegull! Fikk høre ett hjerte som banket i 150 - 160 slag :) Skikkelig stas! :)

Men denne gangen var det vondt å være på sykehuset, jeg gråt og kroppen min ville på ingen måte være der....når de lette etter hjertelyden og ikke fant den med en gang, så brast hele verden...frykten for å miste var nå plutselig helt reell... grusomt....

Men alt er bra og neste gang er det UL :)

Etter å ha hatt en voldsom uke på jobb, er det godt å ligge i sengen i morgenkåpen med bøtta ved siden av, jeg må lære meg at kvalmen er voldsom dersom jeg ikke hviler nok :)

Alt var veldig fint med lillegull! Fikk høre ett hjerte som banket i 150 - 160 slag :) Skikkelig stas! :)

Men denne gangen var det vondt å være på sykehuset, jeg gråt og kroppen min ville på ingen måte være der....når de lette etter hjertelyden og ikke fant den med en gang, så brast hele verden...frykten for å miste var nå plutselig helt reell... grusomt....

Men alt er bra og neste gang er det UL :)
Så godt at du fikk høre hjertelyden! Ja, du kommer nok til å gå gjennom noen tøffe runder med tanke på sist. Men det er forhåpentligvis sånn at de passer ekstra godt på deg på sykehuset. Håper du kan kjenne på litt ro nå. Kanskje noe av kvalmen er resultat av at du har vært litt stresset for kontrollen? Uansett ta det med ro! Nå kan du slappe av på senga og glede deg over at du snart skal kjenne masse liv. :)

Back
Topp