Skal på ekstra ul i morgen...

Da har vi kommet hjem igjen :D Her er en liten krabat på hele 9cm, ble flyttet frem 4 dager, men jeg skulle ikke gjøre no med det enda føre oul! :) 5 fingre på hver hånd og 10 tær på føtter som ligger oppover :D Fantastisk opplevelse! Og urinprøva var fin, den ble sendt til dyrking så får svar på nyåret. Men hadde +1 i noe hvitt ett eller annet!?! ;) Vis vedlegget 152904
Heeeerlig :) hvor langt er du i dag? :)
 
åhh, gratulerer med den nydelige lille bebisen <3 så gøy å se de slik! ønsker meg dette så inderlig selv!
 
For et sammentreff! Jeg har time til 12 ukers ul på Volvat på onsdag og lurte også på om jeg kan ta med urinprøve! Kan jeg bare ta den med inn til timen?
Ja, bare ta med deg :D jeg ringte ned å spurte føre jeg skulle ditt i dag, og det var bare å ta med seg. Og i tilegg så fikk jeg ikke levere den føre jeg hadde hvert inne hos gyn, for tilfelle hun ville ha noen blodprøver også :p så de er utrolige. Så bare ta med deg, de sjekker den for deg der :) Hun som tok ultralyd i dag og, hun tok seg gooood tid, ville se hele babyen. Så hun satt til og med å ventet til den sprellet da den sov ;)
 
Back
Topp