Skal på ekstra ul i morgen...

På Volvat i Fredrikstad! Noen som vet om jeg kan ta med urin prøve de kan sjekke der?? Har sånn at det lyner liksom på venstre side når jeg tisser! Og har hatt det i hele dag :( Og har time til gyn på Volvat i morgen tidlig, og kurer da på om jeg kan ta med en prøve ditt, eller om jeg må innom fastlegen også!!
 
På Volvat i Fredrikstad! Noen som vet om jeg kan ta med urin prøve de kan sjekke der?? Har sånn at det lyner liksom på venstre side når jeg tisser! Og har hatt det i hele dag :( Og har time til gyn på Volvat i morgen tidlig, og kurer da på om jeg kan ta med en prøve ditt, eller om jeg må innom fastlegen også!!

Hoho, jeg har også time hos Volvat Fredrikstad i morgen tidlig :) Jeg vil tro du kan det! Jeg var hos gyn. der en gang i sommer, og da spurte jeg om diverse prøver. Det kunne hun ta :)
 
Hoho, jeg har også time hos Volvat Fredrikstad i morgen tidlig :) Jeg vil tro du kan det! Jeg var hos gyn. der en gang i sommer, og da spurte jeg om diverse prøver. Det kunne hun ta :)
Så pussig, da er vi der ca kansje samtidig da! Jeg må ringe i morgen tidlig da jeg ikke husker timen eksakt, men har time i 9 tiden :) Da tar jeg med en prøve jeg, så håper jeg de kan se på den! ;)
 
Hva koster det med UL der? :) er det deres første ul?
Jeg skal ha min andre ul der. Var på ul i ca uke 6-7, bga blødning jeg fikk. Og da ville hun at jeg skulle komme tilbake når jeg var over 12uker så jeg kunne få se igjen :) Jeg betalete 1350,- sist, regner med det i morgen også, pluss evt prøver om hun tar de. Får time nesten på dagen der. :)
 
Jeg så lille skatten i uke 11 hos fastlegen, så skal egentlig ikke før OUL på Kalnes 3 februar. Men jeg er så sinnsykt nysgjerrig, hehe :) men skal nok klare å holde meg ;)

Lykke til! Det er magisk <3
 
Jeg så lille skatten i uke 11 hos fastlegen, så skal egentlig ikke før OUL på Kalnes 3 februar. Men jeg er så sinnsykt nysgjerrig, hehe :) men skal nok klare å holde meg ;)

Lykke til! Det er magisk <3
Ja, det er veldig magisk <3
Gleder meg veldig. Håper bare alt fortsatt er bra :)

Uke 11, da ser man litt? Er veldig spent på hva jeg får se på skjermen der ;)
 
Ja jeg så masse! Lå et lite menneske og slo salto der inne, hehe :)
Krysser fingrene for at alt er bra :) jeg gleder meg veldig til OUL!
Så spennende! <3
Tusen takk :)
Det gjør jeg også, regner med jeg får time i februar en gang :) da får man lissom sett så mye, husker det var fantastisk med første vår ;)
 
Ta med urinprøve du :) Volvat er jo privat klinikk som ordner det meste :)
 
Så pussig, da er vi der ca kansje samtidig da! Jeg må ringe i morgen tidlig da jeg ikke husker timen eksakt, men har time i 9 tiden :) Da tar jeg med en prøve jeg, så håper jeg de kan se på den! ;)
Helt sikkert :) Ta med prøve du! For prisen de tar bør de gjøre som vi ønsker ;)
Lykke til :) Er 13 uker i dag, håper å se frøet sprelle. Var på TUL i uke 8, og da så vi hjertet. Blir spennende :)
 
Jeg tok med urinprøve og tok blodprøver når jeg ultralyd. Da hadde hun jeg snakket med i tlf glemt å skrive opp at jeg skulle ha en vanlig svangerskapskontroll i tillegg til ultralyden, men det var ingen problem. Hun tok seg tid til alt:)

Lykke til:)
 
Da har vi kommet hjem igjen :D Her er en liten krabat på hele 9cm, ble flyttet frem 4 dager, men jeg skulle ikke gjøre no med det enda føre oul! :) 5 fingre på hver hånd og 10 tær på føtter som ligger oppover :D Fantastisk opplevelse! Og urinprøva var fin, den ble sendt til dyrking så får svar på nyåret. Men hadde +1 i noe hvitt ett eller annet!?! ;) image.jpeg
 
Back
Topp