Ingen tegn til fødsel her! - jeg har termin 17.sept,og regner med å føde i september ☺
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte bare kommentere denne... Minstemann her gikk heller ikke ned i bekkenet, men fødselen startet av seg selv et par dager før termin. Da jeg hadde 9 cm hadde han fremdeles ikke gått ned faktisk... Kom ikke ned i bekkenet før jeg fikk presse.....Ingen tegn til fødsel her heller. Baby langt opp under ribbebeina, ikke i nærheten av bekkenet. Begynner å bli usikker på om ho kommer til å skjønne hvilken vei ho skal komme ut. Ikke noe vondt, ingen kynnere eller nedpress. Blir nok av dei siste som føder i september, men har ikke lyst å vente helt til oktober. Termin 23 september. Storebror kom 4 dager etter termin.
Hehe, ho finner nok veien til slutt ja. Storebror var helt lik for 17 mnd siden så er litt kjent med situasjonen. Han kom ikke ned i bekkenet før jeg fikk presse heller ☺Måtte bare kommentere denne... Minstemann her gikk heller ikke ned i bekkenet, men fødselen startet av seg selv et par dager før termin. Da jeg hadde 9 cm hadde han fremdeles ikke gått ned faktisk... Kom ikke ned i bekkenet før jeg fikk presse.....