Skal noen føde i september??

Har termin 3.9 så kan jo fort bli et augustbarn. Men er han ikke kommet naturlig til termindato kommer jeg til å bli satt igang, så uansett kommer han ikke senere enn én uke etter termin pga min svangerskapsdiabetes.

Ingen tegn til fødsel her heller. Baby langt opp under ribbebeina, ikke i nærheten av bekkenet. Begynner å bli usikker på om ho kommer til å skjønne hvilken vei ho skal komme ut. Ikke noe vondt, ingen kynnere eller nedpress. Blir nok av dei siste som føder i september, men har ikke lyst å vente helt til oktober. Termin 23 september. Storebror kom 4 dager etter termin.

Ingen tegn til fødsel her heller. Baby langt opp under ribbebeina, ikke i nærheten av bekkenet. Begynner å bli usikker på om ho kommer til å skjønne hvilken vei ho skal komme ut. Ikke noe vondt, ingen kynnere eller nedpress. Blir nok av dei siste som føder i september, men har ikke lyst å vente helt til oktober. Termin 23 september. Storebror kom 4 dager etter termin.
Måtte bare kommentere denne... :) Minstemann her gikk heller ikke ned i bekkenet, men fødselen startet av seg selv et par dager før termin. Da jeg hadde 9 cm hadde han fremdeles ikke gått ned faktisk... Kom ikke ned i bekkenet før jeg fikk presse..... ;)

Måtte bare kommentere denne... :) Minstemann her gikk heller ikke ned i bekkenet, men fødselen startet av seg selv et par dager før termin. Da jeg hadde 9 cm hadde han fremdeles ikke gått ned faktisk... Kom ikke ned i bekkenet før jeg fikk presse..... ;)
Hehe, ho finner nok veien til slutt ja. Storebror var helt lik for 17 mnd siden så er litt kjent med situasjonen. Han kom ikke ned i bekkenet før jeg fikk presse heller ☺

Haha ler! Er jo skikkelig babyboom her jo! Jeg er 99,9999% sikker på august-baby. Men blir trolig satt i gang neste uke pga diabetes :) men godt det er noen som holder ut til september hihi!

Jeg har termin 30.09 og kan godt hende jeg går til oktober. Her har ikke vesla snudd seg enda, og ligger og presser hodet sitt godt oppi ribbeina så virker ikke som om hun har det travelt i hvertfall:) passer meg godt egentlig, for har ikke vasket tøy og vogn osv enda:)

Nå har jeg allerede fått lille jenta mi, men jeg trodde absolutt ikke jeg skulle føde i august :) hadde lite tegn på at fødsel var så nærme :) så ting kan gå raskt :)
Jeg var på ul på torsdag, da hadde jeg ingen åpning og hodet var ikke festet, og søndag formiddag så tittet hun frem :)

Har ikke termin før om 39 dager, og vet at jeg føder i september ;) om ikke oktober da...hehe

Back
Topp