Skal noen føde i september??

Millian

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Føler "alle" her inne føder eller er nær fødsel allerede.
Blir det noen igjen som kommer til å føde i september :p
Noen som ikke føler seg nært fødsel?

Føler meg aldeles ikke nær!

Ikke festet hode, ingen smerter som tyder på noe som helst (mye vondt men ikke nye vondter).

Så her håper vi fremdeles på september, men det er helt greit hvis hun kommer neste uke og ut også :p

Kniper igjen jeg og! ;D Ingen tegn til baby, en måned til termin. Så her blir det nok langt inn i september måned. ;)

Jeg har mye stikkevondt og andre smerter. Men akkurat kynnere og slik er det ingen endring på så regner med jeg føder i september:p

Har en følelse på at jeg kommer til å gå over termin (15sept) . Vet ikke hvorfor.. ingen tegn til at det skal skje noe med det første hvertfall.

Har en følelse på at det blir overtid, så her kan det mye mulig bli oktoberbaby.

Her er jeg ganske sikker på at det blir september ja. Termin 15., og hvis jeg går like lenge over termin som med storebror blir det fødsel på septembers nest siste dag :)

Termin 7.september her - og vil gjerne at det blir en septemberbaby også:D Men foreløpig ingen tegn til noe annet. Legen mente og på torsdag at jrg skulle ha minst er par kontroller til før fødsel. Passer meg fint - begynner å bli ferdig med de store prosjektene. Bare litt husarbeid og ellers bare dille og kose meg siste tida:)

Føler absolutt ikke fødselen nærmer seg. Har termin helt i slutten av september, så føler meg ganske sikker på at det blir september barn - hvis ikke oktober

Ganske sikker på og håper på september her og, termin helt i slutten. Jeg vil ha med meg soppsesongen i skogen først og få gjort ferdig litt mer i hus og på gård:D

Det blir nok september siden terminen er 20.9 :)

Selv om terminen er 5.september, og det er innenfor å føde i august. Så går jeg nok til september;-)

Føler "alle" her inne føder eller er nær fødsel allerede.
Blir det noen igjen som kommer til å føde i september :p
Noen som ikke føler seg nært fødsel?
Jeg har ikke termin før 28. september og føler enda at det er ganske så lenge igjen. Rart å se alle barna som har kommet allerede :) Jeg tenker nesten at jeg kommer til å gå helt til oktober

Blir nok september baby på oss også :) Ingen tegn til at hun har tenkt seg ut med det første ;) Å det passer bra, skal slappe av, kose meg og dille i innspurten❤️ sommeren har vært hektisk, så trenger tida mot terminen!

Føler meg ikke klar for fødsel. Gikk 10 dager over med første og 5 dager med andremann. Så tviler for at jeg føder før termin Så e her i vert fall til 12. september

Back
Topp