Skal nedpress være såååå vondt?

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Det presser så sinnsykt på nedover, og har gjort det de siste 5-6 timene. Klarer nesten ikke gå for det er så vondt, og når jeg sitter kjennes det ut som jeg jeg dytter han oppover igjen. Kun ligge som funker, men det er vondt det også. Magen strammer seg jevnlig så en skulle tro en tok på en murkloss.... Tvilsomt det er noe fødsel på gang altså, men skal det være så vondt?
 
Det kjennes ganske godt her ja. Det er sånn at jeg av og til må ta meg til av rein refleks. Kjennes ut som hodet skrur seg ut når tid som helst :)
 
Syns det høres ut som om det kanskje skjer noe snart jeg :) har aldri hatt nedpress selv, men sitter her med skikkelige menssmerter. Kommer ikke sammen med kynnere da, så har ikke trua på at det betyr noe mer enn enda en plage ;)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Eg hører ikkje til her men kan svare dere litt, om dere tilgir meg? :)

Eg fikk gutt mars 2012 og fra desember til eg fødte, gikk eg med nedpress og det var så jævlig, satt på do hele nettene til tider... Det kan vere musklene som også presser, for hos meg hjalp det ikkje modning osv.

Om det blir gale, ta ein paracet og sjå om det hjelp :) Varmeflaske kan gjerne gjøre at dere slapper av også :)
Lykke til med kommende fødsler :D
 
Det kjennes godt her også, føles nesten som han er på vei ut av og til :p
 
Kjenner meg igjen - vært skikkelig nedpress her i dag/kveld også, mye stikininger, og noe jeg tror var masrie etter at jeg lagt meg. Nå ligger jeg her uten å få sove...
Virker som er litt "annenhver dag" her - i går var det ikke så mye, men fredag var det mer trøkk.
Tar det som tegn på at det nærmer seg - 10 dager til termin, så kanskje jeg slipper å vente 20 dager til å få møte babyen min :)
 
Eg har aldri fått vondt av det :eek: men merke det gjør eg.. trudde ikkje det skulle være vondt :eek:
 
Er ikke noe mer på gang da?

Har litt nedpress jeg også, men da er det helst stikninger + press/tyngdefornemmelse og ubehag.. Men kommer og går da.
 
Takk for svar jenter:)
Her er det ikke mer på gang en mensmurringer og de vanlige symptomene som vi alle føler på. Nedpresset har blitt litt bedre så kan gå om ikke annet i dag:p måtte selvfølgelig ha litt sengekos i går kveld i håp om noe skulle skje, men så langt er det nada:(
Håper det enten setter i gang eller stopper opp for en stund:) regner i grunn med det stopper opp for her har ikke slimproppen gått (som jeg har merket) heller :)
Jaja, ny uke, nye muligheter for oss alle:)
 
Den der slimproppen er oppskrytt altså.... Min gikk for snart 14 dager siden. Leste på en jordmorside at 1-7 dager etter proppen gikk var det vanlig at fødselen begynte... Eeh nei, det gjorde den ikke!! Så ikke fokuser så mye på den du, trenger ikke ha noe sammenheng. Håper nedpressene ikke er like ille for deg hele tida. Jeg var også svært plaget med dem en stund (mulig jeg har blitt vant med dem nå:)) De kommer oftest etter jeg har sittet lenge, eller når jeg har vært på do. Er så illa at jeg går i en L- form til de har gitt seg. Føles jo ut som det ska komme noe ut der nede. Hehe! Hadde 3 uker det var veldig ille, da turte jeg ikke ha sex engang. Men det gikk heldigvis over:) Fikk også UL i uke 34, for å se om nedpressene gjorde til at livmorhalsen var blitt kortere, men det var den heldigvis ikke. Skal vel bare være sånn! Noen av oss er vel mer plaget enn andre. God bedring og lykke til videre!:)
 
Back
Topp