Skal man unngå samleie?

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Skal man unngå samleie kvelden før en gynekologtime?
Eller er det noe jeg har drømt?

Og tar dere av sokkene?
Hos gynekologen altså. Ikke ved samleieemoticon

De kan se det hvis du har hatt samleie, så instinktivt ville jeg sagt ja...

Nei, jeg tar ikke av meg sokkene. Skjønner ikke hvorfor i all verden jeg skulle gjøre det.

7 minutter, og ingen svar.
I gamle dager- FNF (før det nye forumet) hadde denne tråden hatt 3-4 sider i løpet av like lang tid.

Fru Riskorn skrev:

Nei, jeg tar ikke av meg sokkene. Skjønner ikke hvorfor i all verden jeg skulle gjøre det.

Jeij!
Et svaremoticon
Ok, kan de se om man har hatt sex uten samleie også?

hørt at man heller unngår detemoticon men ville selv ikke brydd meg! Og sokker ja, har jeg på, tar de ikke av

Gollemor skrev:
7 minutter, og ingen svar.
I gamle dager- FNF (før det nye forumet) hadde denne tråden hatt 3-4 sider i løpet av like lang tid.

tro meg det tar så lang tid å poste et svaremoticon

jeg ungår sex dagen før gu.. og nei tar ikke av sokkene hos gu har også gjerne lange tunikaer på meg også sånn att jeg føler jeg klarer og dekke litt i hvertfall

Har jeg aldri tenkt på. Hvorfor skulle det spille noen rolle? Og om de ser at jeg har hatt sex, hva så?

Og jeg tar ikke av meg sokkene og prøver å ha på meg lange gensere :-P

Fru Riskorn skrev:

Hvordan ser de det ??

Jeg har ikke samleie dagen før en slik time. Det får vente til dagen etter altså...
Om jeg MÅ ha det, så blir det med trekk. Fader, om det ikke er kjipt nok å ligge der å skræve fra før av, så blir det iallefall ikke bedre om det renner sperm ut av dåsa...
Sokkene blir på, hvorfor skal man ta av de liksom? Hehe...

selv liker eg ikke å ha sex kvelden før,og sokkene beholder eg på, e jo ikke tærene han\hun skal sjekke=) hehe=)

de kan se at du har hatt samleie, men det ødlegger ikke noe for undersøkelsen.
jeg har sokkene på.

en av de første gangene jeg var hos gynekolog va jeg temmelig nervøs og stressa, så jeg kledde av meg på overkroppen og, stod der naken bortsett fra sokkene, har aldri følt meg så teit før! emoticon

dramaohmama skrev:
de kan se at du har hatt samleie, men det ødlegger ikke noe for undersøkelsen.
jeg har sokkene på.

en av de første gangene jeg var hos gynekolog va jeg temmelig nervøs og stressa, så jeg kledde av meg på overkroppen og, stod der naken bortsett fra sokkene, har aldri følt meg så teit før! emoticon

emoticon emoticon  Dritbra!! hehehe...

Jeg har faktisk ikke tenkt over dette med å ha sex før gu. Men det er jo logisk, ser jeg. emoticon

Sokkene er på!

Haha! 
Det føles bare helt sinnsykt unaturlig å ha sokkene på mens en fyr studerer fjomsaemoticon (den smileyen ligna litt på ei smiley-fjomse. Derfor)

Jeg er sikkert rar!

Jeg har aldri tenkt over det med samleie/ikke samleie så jeg aner ikke hva jeg har gjort... Sokkene beholdes på :)

Ikke samleie dagen før, og sokker beholdes på ja.. ;-P

Ikke sex dagen før nei.... Men sokkene ryker av! 

Jeg har ikke sex dagen før gu. Og sokkene beholder jeg på. Også liker jeg å ha på meg en lang singlet/genser.

Tweak skrev:
Har jeg aldri tenkt på. Hvorfor skulle det spille noen rolle? Og om de ser at jeg har hatt sex, hva så?

Og jeg tar ikke av meg sokkene og prøver å ha på meg lange gensere :-P

Samme her...
Aldri fått beskjed om å ikke ha sex før gyn undersøkelse.
Å gyn skjønner at jer har sex så bryr meg ikke akkurat :P
Har sex akkurat når jeg vil :P Hehe...

Back
Topp