Skal kjøpe julegave fra datteren min til pappaen hennes - Trenger tips!

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Jeg skal kjøpe en liten julegave fra datteren min til pappaen hennes, men vet ikke hva. Skal koste så mye, men tenker en gave til maks 200kr. Trenger tips!

Kjøper dere julegave fra barna til pappaen?
Og hva kjøper dere da?

Her fikk mini (snart to) gå på butikken og plukke ut noen boksershortser til pappan [emoji6]
Det er noe han trenger, så da ble det det [emoji4]

Her fant jeg en Bergansfleece genser på en g-max outlet til 199,-

Og kjøpte til meg selv fra ungene en lue med lys på Clas Ohlson til kr 199,-

9489191043102.jpg

Her fikk mini (snart to) gå på butikken og plukke ut noen boksershortser til pappan [emoji6]
Det er noe han trenger, så da ble det det [emoji4]

Boksere er ikke så dumt nei, skal se om jeg finner noen selvom han nettopp kjøpte seg nye boksere [emoji4] takk for tipset!

Lurer faktisk på om jeg må ta henne med meg til byen eller senteret etter vi har spist middag i dag. Så kan hun få være med å velge en gave selv [emoji4]
Det er jo vell så greit, så kan hun velge selv ja :happy:

Ja var det jeg også tenkte, selvom hun bare er 2,5 år [emoji4] Er jo gøyere når hun har vært med selv å kjøpt gaven enn at jeg bare gjør det [emoji4]
Ja, det er det jo :happy: Hatt med mellomstebroren på snart 3 da vi skulle kjøpe farsdagsgave og fant fram tre alternative ting vi kunne kjøpe og han valgte den av de tre han likte og det ble gaven:happy:

Ja de har alltid egen gave vi kjøper om de ikke har laget noe i bhg eller skole.

Alt fra klær til duppedingser. Spør de hva de har lyst til å gi. Noen ganger kommer det forslag, andre ganger velger jeg. Noen ganger er de med å kjøper, andre ganger ikke. Men de pakker alltid inn og skriver på kortet.
I år får han en ny jeans fra ungene.

Skriver bare på ungene på alle gavene til hverandre:p litt tilbakeholden med å fortelle femåringen hva det er i pakkene men har gjort det i år, tror hun skjønner konseptet nå:p hvis det blir avslørt før jul så er det ikke krise heller.
Og det er veldig kjedelige ting så har ingen gode ideer dessverre. Vet ikke om mannen snubler over dette innlegget *paranoid*

Pysjamasbukse i fleece og 1 t-skjorte? :)

Mannen har visst ordnet fra ungene til oss begge i år. Med ungene på lag ds altså (de to eldste, skolebarna. Hun på to skjønner ikke. Jul betyr julenisse. Gaver har hun ikke koblet med dette.)

Før om årene har vi tatt dem med på å kjøpe til den andre hver for oss, ofte da klær til mannen ja. I år får han det (og noe annet) av meg.

Back
Topp