Skal jeg..

Lille Mille

Gift med forumet
regne i dag som første syklusdag?? Har nå begynt å småblø (er ikke bare spotting altså..) og vet at det setter i gang for fullt i løpet av dagen.
Skal jeg regne dette som første syklusdag da?? Eller må jeg vente til jeg har en dag hvor jeg blør helt fra morgenen av - altså i morgen??

Hmm.. hadde vanligvis ikke analysert dette så mye om det ikke er for at spraystart er på dag 20 [:)] Hihi.. Jeg VIL regne dette som dag 1 jeg altså, men er det rett? For da er det ikke lenge til vi er i gang!! [:D][:D] Hipp hipp hurra!

Hva tror dere??

oi oi dette går fremover[:D][:D]ikke lenge igjen nå[:D][:D]jeg hadde regna det som dag 1[;)][;)]

Hadde du? [;)] Da gjør jeg det jeg altså [:D] Dag 1 i dag!! Yeay [:D]

Plutselig fikk jeg klump i magen gitt [&:] Men samtidig en masse sommerfugler [:D]

jepp hadde regna det som første blødningsdag[:D]blir spennende og følge deg videre[;)]

Tusen takk t.t.h [;)] Du er god og snill du [:D]

Jeg hadde å regnet dette som 1. dag..

Masse lykke til LilleMille!!!

joho..... ikkje lenge til nå........

Masse lykke til snuppa <3 <3 <3

Den dagen du begynner å BLØ, er den dagen du begynner å blø, selv om "full blødningsstyrke" ikke inntreffer før litt utpå dagen.

Lykke til!

Rekn det som første dag du[;)], når eg skulle i gang rekna de 1.dag i syklusen min fra en søndagskveld, da hadde eg starta å blø.
Trudde kanskje de då ville rekne fra dagen etter, men neida[8D]

Åååå, for ein spennende prosess du går i møte no Lille Mille!! Oioioi, ønsker deg masse masse lykke til!!
Og håååper du går samme skjebne i møte som me gjorde, positiv test på første forsøk[:)][:)] LYKKE LYKKE TIL med oppstart når dagen er her!![:D][:D]

Tusen takk jenter, dere er så snille med meg

Jepp, da har jeg ført ned denne dagen som dag 1 [:D] Oioioi! Nå er jeg spentere enn spentest [:D] Da gjenstår det bare å ringe porsgrunn på mandag å gi beskjed [:)] Prøvde forresten å ringe i stad.. hihi.. vet at de er der selv om de har ferie, men kom på sentralbordet til sykehuset. Jaja, de sa jo det holdt med å ringe på mandag så..

Syns du jeg skal sende mail ElinR? [;)] Var det et hint [8D]

Har gjort det.. håper de får lest den imorgen [;)] Hihi.. Men ringer på mandag allikevel [8D]

Back
Topp