Skal jeg ringe?

Wannebe

Glad i forumet
I såfall legevakt eller føden? Er kvalm, og har vært det på og av i hele går og natt. Kjenner ikke liv på samme måte som tidligere. Har også litt vondt i ryggen, men dette kan også komme av liggestillingen min. Og jeg har litt murringer nederst i magen, hele magen kan også kjennes litt øm. Er 33+5 på vei. Håper det er flere enn meg som ikke får sove, og svarer kjapt:p Jeg er ikke en person som blir lett bekymret, meeen nå er jeg veldig i tvil hva jeg skal gjøre:(

Jeg stod opp med frøkna sånn halv 7, og da blei det liv i magen set i hvertfall:) Men er fortsatt kvalm og slikt, så ser det an litt til:)

Jeg stod opp med frøkna sånn halv 7, og da blei det liv i magen set i hvertfall:) Men er fortsatt kvalm og slikt, så ser det an litt til:)
Jeg er kvalm jeg også vært det en ukes tid nå ... tror det er vanlig nå mot slutten. Men om du bekymrer deg ring heller en gang for mye :) så bra at du kjenner liv !

Jeg er kvalm jeg også vært det en ukes tid nå ... tror det er vanlig nå mot slutten. Men om du bekymrer deg ring heller en gang for mye :) så bra at du kjenner liv !
Er og blitt mer kvalm i 3trinester. Er 33+3. Jm sa det ikke var uvanlig pga alle bevegelsene
Jeg var ikke noe slikt sist, derfor jeg reagerer kanskje. Er så mye nytt i dette svangerskapet mot der forrige.

Etter uke 12 så ringer man føden om det er noe :)
Sliter også med mye kvalme om dagen er 37+4

Bedre å ringe enn å ikke gjøre det, så slipper du være bekymret :)

Lå oppe i natt pga kvalme selv, tenkte ikke på å sjekke her inne..

Bevegelsene er vanligvis annerledes når vi kommer så langt som vi er nå, men det skal ikke være mindre! :) Så hvis bevegelsene er mindre enn hva du er vandt til med din baby bør du ringe å høre! Men det er jo ikke bra å bekymre seg heller. Jeg har fått mye MER bevegelser i det siste, nesten like mye spark som på det mest aktive! Veldig rart, og liten plass :)

..er også kvalm til tider - har så og si ikke vært det tidligere i svangerskapet..

Men sier som de andre- vi bør ringe om det er noe vi bekymrer oss for .. Her er jordmor veldig flink å si "ta en tlf til føden"

Følg magefølelSen

Ble time hos fastlegen i går:) Så ble sykemeldt 100% med beskjed om å ta det med ro og at jeg hadde åpen retur hvis jeg følte det ble værre:) hjertelyd, Bt og urinprøve var fin:)

Back
Topp