skal jeg eller ikke??HJELP!

BabyPink

Første møte med forumet
[&:]hei alle sammen,første gang her og er litt usikker...
imed at det er før svangerskapet så tenkte jeg at jeg kunne legge inn ett innlegg her...
 
Jeg er 24 og har en skjønn datter på 4 år,jeg har en samboer som jeg har hatt i 2 år og vi har kjent hverandre i 3 og talt årog vi elsker hverandre virkelig...i løpet av de 2 siste årene har det vært hektisk,tap i familen som har gitt
ett sterk særpreg på megvi ønsker oss ett barn til,men jeg har en usikkerhet som er sååå stor at noen ganger så føles det at jeg ikke kommer til å få noe flere...grunnen til det er at med min datter så var det sååå mye komplikasjoner at jeg nesten mistet henne,farens hennes familie var fæle mot meg fordi jeg og hu ikke var ønsket,for å si det sånn...mitt første svangerskap var ett helvete og mitt verste marerittjeg har i tilegg fødselskrekk,enormt også og alt det har hindret meg i å få barn...jeg ble gravid i fjor og det var planlagt,men jeg klarte det ikke,klarte ikke fullføre det så jeg tok falsk spontanabort og var litt over 3mnd...jeg fikk også da oppleve å se fosteret uheldevis,med de små hendene og føttene og det ga meg ett tungt sorg og jeg angret som bare detjeg føler meg klar nå,men usikkerheten er større og jeg vil ikke vente lenger for jeg vet hva ting medfører med alder og siden det var problematisk med min første vil jeg at det ikke skal skje igjen...jeg er 24 år,men er mer moden for alderen,jeg har planer og mål men vil ikke få barn midt oppi det,bedre å få dem sunne å bli bare ferdig med det... (tenker jeg ihvertfall)
 
Hva skal jeg gjøre??bruker spiral,skal jeg ta den ut? tør jeg?
Redselen min er såå stor at en depresjon bygger seg fordi jeg ønsker meg ett barn og føler at min egen angst ødelegger den sjansen...kommer til å ende opp med enebarn[:(]
 
hilsen den usikre,tvilsomme og deprimerte babypink
 
hei.. huff ikke greit å føle det sånn... *trøste* du burde kanskje tatt en tur til legen og fortalt akkurat hva du føler, kanskje legen kan hjelpe deg med angsten og gi gode råd... lykketil videre.. [;)]
 
Back
Topp