Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har behov for inspirasjon! Har ikke vært i et før, og ingen som tenkte på å ha noe slikt for meg. Så... Noen som kan gi meg svar på et par spørsmål?
Hva kan jeg gi??
Hvor mye penger er det vanlig å bruke på gaver?
Skal også på min første babyshower snart og skal gi en pakke gulpekluter og en slik rangle i tre er ikke hypp på å bruke mye penger på den gaven da jeg også har kjøpt en liten ting til selve barselsbesøket. Vi skal jo også spleise på selve laget, ha med drikke, kake, pynt eller lignende
Skal arrangere babyshower for en venninne nå ig jeg har gått HELT bananas.. Lagd en rå bleiekake med masse stæsj.. Kjøpt en gave til papppan.. Og kjøpt masse stæsj og pynt på ebay.. Jeg vil virkelig gi henne en drømme shower!
Lag bleiekake en pakke med bleier, litt gasskluter, en smokk, evt lage en smokkelenke selv(hekle), strikke vaskekluter, en liten bamse, kanskje en god krem /olje jeg er jo veldig "do it yourself" men det går fint an å kjøpe disse tingene og det kan bli billig hvis du velger å kjøpe ting på de rette butikkene
Ebay er det mye billig og spare på! Handle på salg så får du mere for pengene! jeg personlig har også laget en minneboka til mammaen.. Der alle gjestene kan skrive noen ord på veien til henne! Plass til bilder fra dagen og noen fine baby dikt!
Man trenger ikke å gi allverdens, så det trenger jo ikke å koste så mye Tøfler, smokker, tåteflasker, helseteppe, babyleker, klær, lue, osv.. er mye fint og rimelig man kan gi
Men ja, hva med omslagsbodyer i ull, badebalje, bilspeil , ammeinnlegg , gulpekluter, fotoalbum, om dere spleiser kan jo dere gå sammen og kjøpe feks ammepute, vippestol etc
Det blir nok klær til babyen Utstyr og leker ville jeg gått for 2-300 kr tenker jeg at jeg hadde lagt i det om hun var en god venninne, 1-200 om du ikke er så nær
Jeg ble overrasket med babyshower forrige lørdag. Det var fantastisk. Man bryr seg egentli ikke så mye om hva gavene inneholder for man blir glad for alt venner/ venninner har funnet på. De hadde smakstest på babymat mens jeg hadde bind for øynene, quiz, mimelek med ord som melkespreng, amme, ammetåke osv. Åsså var det en lek hvor det var ulike sorter med smelta sjokolade i bleier så skulle jeg gjette hvilken type sjokolade dette var. Det var en super hyggelig kveld og det jeg ble mest glad for var selve festen om jeg kan si det på den måten.
Har vært i babyshower, og da spleiset alle på en ErgoBaby bæresele med nyfødt innlegg (ca 100 kr på hver) + at jeg ga en gave for ca 500 kroner i tillegg.
Så la vi sammen (ca 40 på hver) til stæsj til selskapet.
Når jeg ble overrasket la de sammen til et stokke newborn sett, også fikk jeg smågaver i tillegg. Smokkesnor, klær, bleiekake og ei venninne hadde kjøpt babynest <3
Vi la i hundre kroner hver når vi arrangerte for ei venninne i sommer. Ble da litt over 1000 kr, lagde bleiekake og puttet i litt stasj som bodyer, smokk, kosedyr...slike typiske ting har da ikke gitt barselgave, da jeg regnet dette istedenfor
Fleeceteppe og helseteppe er gull verdt! Babygym er og finfin gave! fikk det i min shower hehe fikk mye annet kjempefint og selvfølgelig!
Fikk bleiemotorsykkel, den var kul! Legger ved bilde:
Bleier som hjul, helseteppe og sokker som styre, body og tre smekker som sete og ei flaske i midten + fleeceteppe som bandt hjulene sammen hehe
Ved siden av er og noen spiseskåler jeg fikk