Skal gi potet elns idag

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Hvordan reagerte deres små på potet? Førstemann kastet opp :o Var visst ikke noe særlig godt.
Mulig jeg tar gulrot istedet, men.... Må begynne med noe :)

Det var en av de første tingene eg ga min, hun liker det ganske greit

Potet liker han veldig godt og er en av gå ting han virkelig gaper etter :-) blandes det med litt gulrot i tillegg er han i himmelen. :-)

Min brakk seg av grønnsaker og middag så vi tok en pause på det.:)
Grøt har gått veldig fint.:)

gikk sånn tålelig i starten, gulrot vrengte han hele ansiktet av :p har blitt bedre nå, og det ser ut til at han har kommet over de første reaksjonene :p

Prøvde det denne uka, hun likte det ikke noe særlig. Brakk seg litt og spyttet ut. Faktisk ingen reaksjon på magen, men det kan også ha vært fordi hun nesten ikke fikk i seg noe :p ellers har det vært reaksjoner på ganske mye, så vi har ikke kommet så godt i gang med fast føde selv om vi begynte med smaksprøver fra 4 mnd

Likte ikke hverken gulrot eller potet. :p likte søtpotet og mais, så gikk i det lenge. :)

Har du prøvd? Korleis gikk det?

Hun brakk seg stakkars, så var ikke mye hun fikk i seg :)

Uansett hva du prøver, må du huske å prøve det mange ganger, selv om babyen spytter ut, brekker seg eller lukker munnen.
(Ikke tvinge det inn da så klart. :P)

At babyen grøsser eller ikke vil ha, betyr ikke nødvendigvis at h*n ikke liker. Nye matvarer må smakes minst 15 ganger før kroppen venner seg til dem, og derfor kan noe som virket populært, brått bli upopulært, og motsatt. ;)

Uansett hva du prøver, må du huske å prøve det mange ganger, selv om babyen spytter ut, brekker seg eller lukker munnen.
(Ikke tvinge det inn da så klart. :p)

At babyen grøsser eller ikke vil ha, betyr ikke nødvendigvis at h*n ikke liker. Nye matvarer må smakes minst 15 ganger før kroppen venner seg til dem, og derfor kan noe som virket populært, brått bli upopulært, og motsatt. ;)
Det vet jeg ja :) var jo sånn med grøt også. Smaker nok litt rart.

Min fikk most lapskaus i går. Kjøttet var litt seigt, så det lot jeg bare være. Så drt hun gikk var da potet og gultrot krakka i kraft. Det likte hun :)

Back
Topp