Skal far bli med på fødselen?

Ja, hvis vi har barnepass.
 
Ja! Tror han gleder seg på sett og vis også :)

For meg hadde det ikke vært aktuelt at han ikke skulle vært der - han var der når vi lagde barnet, da får han jaggu være der når barnet kommer også!!
 
Aldri vært et tema at han ikke skal være med. Hadde heller ikke godtatt at han hadde valgt å ikke være med, like mye hans barn som mitt, og da jeg tross alt skal klemme ut rakkern er det absolutte minimum at han "holder ut" sammen med meg! :p
 
Min sier at han skal reise på ferie og at jeg kan sende han en snap når hun er ute :p Men det er selvsagt bare på fleip, for han gleder seg til å bli pappa og skal være med på fødselen :)
 
Han hakke noe valg, samme som jeg hakke noe valg om å føde!
Helgidvis vill han også, og jeg kunne ikke hatt noen andre enn han i rommet :)
 
Ja han skal være med :) Men faren til mine to første barn var ikke med på noen av fødslene for han besvimer bare han såg sykehuset :p Men jeg hadde med mamma så jeg klarte meg fint :D
 
jeg vet ikke... vi har det så ustabilt, bor ikke sammen og jeg har ikke tiltro til han, og blir stressa av han.
så jeg vil egentli ikke ha han der, han er nok en x da og jeg er ikke komfortabel med han..
men har ingen andre heller å ha med..
 
Ville vert helt unaturlig for meg å ikke ha min mann med. Men er selvfølgelig spent på hvordan han takler det.
 
Var utrolig mye styr under min fødsel sist, så så ikke så mye til stakkaren som satt i en stol i hjørnet. Men han blir med denne gangen også, selv om jeg føler jeg like godt kunne gjort det alene.. Men kjekt med selskap :)

Som å høre om min forrige fødsel. Gubben satt på en stol og sov fra vi kom inn til pressriene startet (var 3 timer og jeg var bare fornøyd med å holde på i fred), da ble han presset inn i et hjørne når det strømmet på med leger, jordmødre og barnepleiere. Tror det var 7 mennesker der inne når guttungen endelig kom.
 
Ja det skal han :) han er den eneste som klarer å gi meg ro under fødsel. Så lenge han er der har jeg alt jeg trenger :)
 
Ja det skal han :) Jeg regner med det ordner seg med barnepass også, vi har mye familie som bor relativt nærme ;-)
 
Back
Topp