Skal eg ringe KK?

Silli14

Blir kjent med forumet
Er så i tvil om det er noe der, føler meg ikkje gravid eller noe, har vært litt kvalm i noen dager, men for noen dager siden fekk eg smerter i ryggen gjekk til legen og var bekymret. Mistet i sommer når eg var 15 uker på vei med akkurat samme symptomer. (vondt i ryggen) legen ville ikkje hendvise meg videre, for har eg mistet måtte det bare gå sin gang. Er så livredd. Skal eg ringe kk og høre?

Du burde jo fått ultralyd for å roe ned deg selv, er ikke noe særlig å gå rundt å være bekymret. Og siden du har mistet før, så bør de jo ha forståelse.

Hvis du ikke får, så kan du jo ta privat.

Er 6+ 3 i dag. Kan dei se noe på UL da? Kjenner det river meg innvendig og ikkje få vite.

Ringte kk no. Fekk ikkje noe hjelp der. Hadde eg mistet måtte det bare gå sin gang og ringe opp igjen om eg fekk blødninger. Men kunne få lov til å gå til private og betale penger. Kjenner sinnet og frustrasjonen no. Veit dere om Noen gode private som ikkje koster flesk?

så kjedelig da... spørs vel hvor du bor, med tanke på privat:)

Uff, det er ikke gøy å gå sånn og ikke vite... :(

Du kan Google privat ul der du bor, det står som oftest hva det koster. Det pleier vel å ligge på rundt 800. Men det er vel kanskje greit å spandere på seg det sånn at du får roet deg ned.

Bor i Bergen:) vi skal kanskje opp på mandag. Da går gubben på fri:) han ville så gjerne være med:) så håper det er liv og så skal eg prøve og slappe av masse og ikkje tenke på det. Blir ikkje enkelt. Heldigvis har eg ein gubbe som er så snill og hjelpsom:) og takk til dere. Fryktelig å må holde det hemmeligt for venner og familie. Så da er eg kjempe takknemelig for dere kommende mødre og mødre som er her inne<3 >

Skjønner frustrasjonen din søte du.

Krysser alt som er for at alt er bra, å det tror jeg det er også.

Har selv mistet et par ganger ,å er selv  liiiiiivredd nå, selv om jeg har ei på snart 2 som løper rundt megom dagen..

KK,Vil ikke hjelpe oss som er så tidlig i svangerskapet, da er det privat ,eller få legen din til å henvise deg til tidlig ul, for det har du krav på, med tanke på hvor sent du mistet sist osv..

Uansett så tror jeg dette går kjempe fint <3 Jeg er snart 7 uker ,å har Syyyykt vondt i korsryggen hver dag, men får bare mer å mer symptomer, å blodprøvene stiger. Så alt er bare bra.

Ønsker deg masse lykke til, å hååper at noe hjalp. Stooooooooor klem til deg :D

Krysser fingre for at dere får kommet på UL og alt er fint med lille i magen!!!

Tusen takk alle sammen.eg og håper at er bare bra inni der. Ønsker oss så inderlig eit nytt barn. I dag er eg kjempe svimmel og litt kvalm. Så håper det bare er symptomer på at eg er gravid:) har drikket masse og klart å få i meg ein skive. No er det til å ligge seg strak på gulvet og leke med min datter. Og glede meg til gubben kjem heim fra jobb i kveld, sånne dager som dette ønsker eg at han ikkje jobbet 12 timers dager. Ha ein fin dag alle sammen:)

Med tanke på at du mistet i uke 15 sist, syns jeg det er rart at du ikke automatisk får oppfølging?

Jeg hadde glatt spandert på meg en tusenlapp for å sjekke ståa inni magen. Med de symptomene du har er du sikkert gravid fremdeles :)

vil tro du er gravid enda så lenge du ikke har noe blødning...

har selv vondt i ryggen, så håper ikke det er et dårlig tegn...kjenner jeg er bekymret for al, livredd for at noe skal gå gale, og jeg har bare visst det i knapt en dag at jeg er gravid..

Eg og synest det er litt rart at eg ikkje får oppfølging denne gang:( vi skal spandere på oss ein ul neste uke. Må bare få lønn først:) noen som veit ka dette kan være? Når eg sitter/ligger så værker det noe sykt i eine siden, under hoftebeinet, på rompeballen bare på siden om dere skjønner? Kan det være bekken løsning? Fekk det etter eg mistet i sommer og fekk sån resus minus sprøyte i rompeballen. Men det bare kjem avog til og er sån intens smerte som eg har lyst å grineav. Har og vondt i ryggen/korsryggen men det henger ikkje sammen med denne.

Eg og synest det er litt rart at eg ikkje får oppfølging denne gang:( vi skal spandere på oss ein ul neste uke. Må bare få lønn først:) noen som veit ka dette kan være? Når eg sitter/ligger så værker det noe sykt i eine siden, under hoftebeinet, på rompeballen bare på siden om dere skjønner? Kan det være bekken løsning? Fekk det etter eg mistet i sommer og fekk sån resus minus sprøyte i rompeballen. Men det bare kjem avog til og er sån intens smerte som eg har lyst å grineav. Har og vondt i ryggen/korsryggen men det henger ikkje sammen med denne.

Back
Topp