Skal eg klippe lisja?

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Ho har ganske langt hår i nakken, så eg lurer fælt på om eg bør klippe ho litt... hva sier dere?? [:)]

litt skrytebilde først, ho elsker tannbørsten sin [8D]

Her ser dere sånn ca hvor langt håret hennes er [;)]

Hockeysveis [8D]

Å herremin så nusselig hun er[:)]
Så masse hår da,litt sånn hockeysveis på henne[;)]
Kuuul sveis altså!!! Men kan være greit å klippe av litt kanskje...Blir sånn tynt babyhår det ytterste,vil vokse seg tykkere om en tar av de første hårene[:)]

ORIGINAL: Lolodi

Jeg hadde klipt det. Nydelig liten jente dere har [:)]

Eg og,guri langt hår hun hadde [8|]

ORIGINAL: Sorland

Hockeysveis [8D]

Eg er redd å ta ho med til Sverige, frykter de skal gjøre krav på jenta mi [8D] 

Eg har masa om å klippe ho lenge, men sambo syns ikkje vi skal klippe ho! Derfor eg måtte spørre dere, så kan han selv se hva andre mener [;)]

Men hvordan går eg fram når eg skal være baby-frisør?? Saks? maskin?? [8|]

Vi klipte H her fordi det ble langt og ikke minst kjempe ujevnt. Etter at vi klippet det har det blitt kjempe jevnt og fint over hele hodet. Tykkere har det også blitt. [:D] Jeg hadde klipt det for at det skulle vokse ut jevnt og fint[:)]

Nydelig jente du har!
Ville ikke klipt henne, det jevner seg jo ut når det får vokse litt mer. Det vokser tydeligvis fort da.
Jenta mi er 3 år, og har enda bare klipt luggen. [:)]

Å, så nydelig jente! Og så masse hår!!
Jeg skal innrømme at jeg tror ikke jeg hadde klippet det! Men det er vel kanskje fordi jeg kan se langt etter så langt hår hos Alma! Hehe [:D] Men kanskje det hadde vært det beste for håret sin del?? Blir litt tykkere??

ORIGINAL: kasandre

Eg har masa om å klippe ho lenge, men sambo syns ikkje vi skal klippe ho! Derfor eg måtte spørre dere, så kan han selv se hva andre mener [;)]

Men hvordan går eg fram når eg skal være baby-frisør?? Saks? maskin?? [8|]

Da jeg jobba på salong brukte vi sakt! For hun skal vell bare "stusses"?
Få noen til å holde henne i fange, ha opmerksomheta hennes, åsså klipper vedkommende![:D]

Eg tror eg hadde klippt det, da blir det nye håret tykkere.
Nydelig snuppe forresten [;)]

ORIGINAL: fru lampard

Så søt og så mye hår da[;)] Kan jo stusse litt og ta vare på de første hårlokkene[;)] Ailin fikk sånnt skrin til dåpen, men er ikke fare for at vi får legge noe oppi det med det første[;)] Har jo nesten ikke hår stakkars[;)]

ikke mye hår på jr her heller:) herlig hockeysveis da:)

Oj, det var langt hår!  Her er det helt omvendt - kjempemasse hår i fronten og ingenting bak !!
Jeg hadde nok valgt å klippe det litt bak ja.   

Herlighet for ei nydelig tulle Kasandre, de knappeblå øynene!! Så fort håret hennes vokser!! Jeg ville nok også klippet det, er så fint når det er jevnt baki syns jeg!

Jeg klipte storebror når han var baby, klipte med saks mens han sov faktisk (han hadde ett godt sovehjerte)

Lykke til med snuppa[:)]

ORIGINAL: Jippiya!

Ville venta litt med å klippe[:)] Kjempeherlig jente[:D]

Back
Topp