Skal du vite?

Vi skal vite det men har lyst å holde det hemmelig for alle andre :D Men mamma, svigermor, tante og ei venninne har så lyst å vite da de vil strikke til den lille :) vurderer å si det bare til de. Bli hvertfall ikke avslårt på facebook :)
 
Jeg ville ikke vite det siden dette er sistemann og jeg visste det med de tre andre men samboeren min vil vite det så da blir det det også synes jeg det er ganske greit siden venninna mi skal strikke en del til babyen
 
Vi skal vite det :)
 
Her er vi veldig usikker. Vi har to jenter fra før, og hadde vi vist det ble en gutt måtte vi eventuelt handlet inn noe blått/grønt, har mye rosa/lilla. Men så blir dette nok sistemann, så hadde vært greit å hatt det som en overraskelse. Jeg og mannen må nok ta noen runder til før vi bestemmer oss.
 
Jeg har lust til å vite tror jeg, men vil da holde det hemmelig for alle andre. Litt for å ta hevn på svigermor som røpte nyheten vår for andre gang, fordi jeg vet hun vil gå rundt seg selv av å ikke vite, pluss da slipper vi navne maset hennes :) å det er fint å la det bli en hemmelighet så det er noe mystikk igjen i svangerskapet siden nyheten ble røpet så tidlig som uke 4.
 
Jeg vil vite :)
 
Vi skal vite det, klarer ikke å vente :) kommer til å fortelle det til folk og, da det er vanskelig å holde det for oss selv.
 
Jeg vil ikke vite, men gubben klarer ikke vente så lenge sier han, så får vel la han få vilja si :) Om vi skal fortelle det eller ei har vi ikke snakket om enda :)
 
Vi skal vite, syns det å finne ut er et høydepunkt midt i svangerskapet så er det å få møte kiden stor nok motivasjon og glede på slutten.
 
Skal vite. Har en gutt fra før og bare blått i skapet. Så vil jeg få handler ferdig før fødselen. Skal ikke holde det hemmelig heller.
 
Jeg vil vite :) kommer ikke til å holde det hemmelig...
 
Visste ikke på forrige, spennende nok det. Men kommer til å spørre om hun ser noe på ul. Hvis hun ikke ser, betaler vi ikke for en til for å sjekke. Så er opp til babyen om den vil avsløre seg den dagen :)
Vi blir å gjøre det samme! Det er ikke sååå viktig å vite, så det får bli opp til vår baby også! :)
 
Jeg har lust til å vite tror jeg, men vil da holde det hemmelig for alle andre. Litt for å ta hevn på svigermor som røpte nyheten vår for andre gang, fordi jeg vet hun vil gå rundt seg selv av å ikke vite, pluss da slipper vi navne maset hennes :) å det er fint å la det bli en hemmelighet så det er noe mystikk igjen i svangerskapet siden nyheten ble røpet så tidlig som uke 4.

Jeg liker hevnen ;) håper dere klarer å holde det hemmelig helt fram! :)
 
Vi valgte å ikke vite sist, og jeg synest det var en fantastisk følelse når fødselen var over og mannen kunne fortelle meg at vi hadde fått ei jente! :-D Jeg vil heller ikke vite denne gangen, men det vil mannen. Vi får se hvem som får viljen sin denne gangen ;-)
 
Har ikke tenkt så mye på det. Jeg trenge ikke å vite det. Hadde vært kjekt med en overraskelse! :)

Hvis vi får vite kjønn, så kommer vi nok til å holde det hemmelig lengst mulig.
 
Back
Topp