Skal du vite?

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Skal du vite kjønnet eller skal du vente til fødsel? Skal dere fortelle andre kjønnet? Er usikker på va jeg vil :) frister å la det bli en overraskelse, da dette er sistemann :)
 
Vi har bestemt oss for å vente til fødsel siden d e vår sistemann :)
 
Vi skal vente, det blir veldig moro :) mange som blir overraska og nesten sure når jeg sier det :p

Men tenk for en motivasjon vi tre kommer til å ha på slutten av pressinga der? :) det blir så bra!
 
Far vil vite det, men jeg er usikker. For min del kan det egentlig vente til fødselen. Hans forslag var at han fikk vite det og ikke jeg også holder han det hemmelig. MEN det syns jeg blir feil, så vi må bli enige og ta en diskusjon på det. Tror at han vinner denne kampen. Vi får se
 
Skal viten og vet det om 10 dager!
 
Har lyst å la det bli en overraskelse, men får se om vi klarer det. Jeg hadde lyst å ikke vite det sist,men mannen klarte det ikke. Så da ble det sånn. Vi får se denne gangen :p Hadde vert utrolig morro å ikke vite :)
 
Visste ikke på forrige, spennende nok det. Men kommer til å spørre om hun ser noe på ul. Hvis hun ikke ser, betaler vi ikke for en til for å sjekke. Så er opp til babyen om den vil avsløre seg den dagen :)
 
Skal du vite kjønnet eller skal du vente til fødsel? Skal dere fortelle andre kjønnet? Er usikker på va jeg vil :) frister å la det bli en overraskelse, da dette er sistemann :)

Hihi gøy å vente litt og:). Jeg måå vite:p er min første da tihi:)
 
Jeg vil vite :) sambo ble plutselig usikker, men tipper han ender opp med å ville vite han og :) hvis begge vet det sier vi det nok til andre.
 
Vi skal vite. Jeg klarer såvidt å vente en mnd, så å skulle. Vente ni mnd er uaktuelt :p
 
Jeg har litt lyst til å ikke vite denne gangen ettersom det er vårt siste, men vet ikke om jeg klarer XD Har visst med de andre :)
 
Jeg er litt delt. Har på en side lyst til å vite det men på en annen side har jeg lyst til å vente. Men svogeren min "ødelegger" litt spenningen med å vente fordi han går rundt og påstår at det blir jente og at han kan "se" slike ting. Forteller det også til absolutt alle så ødelegger litt hvis vi ønsker å holde det hemmelig fordi han er veldig påståelig og overbeviser folk om at han har rett
 
Ja vi skal vite:D skal fortelle det til alle i familien og da de også venter spent :)
 
Back
Topp