Skal du vite kjønnet??

Vi skal vite. Vi er begge alt for nysgjerrige til at vi klarer å holde oss :p

Fikk vite det med første, eller mavefølelsen min sa jente fra start, å det stemte. nå vil ikke jeg vite det, men gubben vil. men jeg skal si til jm at vi skal IKKE Vite det.

Vil liksom ha den spenningen, å motivasjonen på slutten av fødslen, når en vil gi opp :P

åsså har jeg gutte følelse denne gangen da ;)

vi vil vite ! med en gang vi får vite kjønnet skal barnerommet pusses opp! åå som jeg gleder meg:) *drømme*

Skal vite det om mulig ja:-D jeg er så ekstremt nysgjerrig at å velge og ikke vite er en umulighet hehe

Jeg må vite det, aaalt for nyskjerrig!! Og at jeg liker å ha alt klart før babyen kommer:))

Alltid tenk at med neste så vil jeg ikke vite.. Men nå holder jeg på og krepere av nyskjerrighet, så skal vite!:)

Polarbear skrev:
vi vil vite ! med en gang vi får vite kjønnet skal barnerommet pusses opp! åå som jeg gleder meg:) *drømme*

Oi du tør det??? Jeg fikk vite og dem sa det samme 4 ganger men tok feil... :D  Hvis jeg skulle gjort noe så stort ville jeg ha vært så sikker at jeg så det selv og at det var super suuuper tydelig...vennina mi fikk beskjed om jente og ut kom det en gutt med en veldig liten tiss... hehe...

Hadde vært gøy å ikke vite siden dette er 4 og siste. Meeeen vet mannen vil vite, og jeg liker å ha klær i riktig farge og stil klart før spira kommer. :D

Jeg "drømmer" om å ikke vite det denne gangen - bare opp til meg da ?? men vet ikke om jeg klarer å la være!

Jeg vil ikke vite kjønn, men mannen vil. Ville ikke vite det sist heller men var "uheldig og så det på ultralyd+ at en gynekolog forsnakket seg noen uker senere... Dette er fjerde og siste barn, så da hadde det vært gøy å ikke vite. Har to jenter og en gutt fra før.

Back
Topp