Skal du vite kjønn?

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Ser flere allerede har vært på tul og fått en pekepinn på hvilke kjønn huleboeren er. Er det noen som velger å ikke vite kjønn før babyen er født..??
 
Ser flere allerede har vært på tul og fått en pekepinn på hvilke kjønn huleboeren er. Er det noen som velger å ikke vite kjønn før babyen er født..??
Vi leker med tanken på å ikke vite kjønn før fødsel [emoji4]
Kjønn er veldig lite viktig for oss og vil ikke påvirke innkjøp, men er heller ingen krise hvis noen skulle glippe og si noe under en undersøkelse [emoji4]
 
Vi har ikke lyst å vite før ved fødselen:) har ikke noe betydning for innkjøp, og ser egentlig ikke behovet.
 
Eg har ikkje lyst å vite, han har lyst så blir nok til at han får viljen sin mens eg ikkje veit ☺️
Men skal til ultralyd når eg 21 veke på veg, så kan jo ver eg ser det sjølv
 
Jeg vil vite fordi jeg ønsker å strikke og kose meg med forberedelser. Men hadde klart å ventet også.
 
Vi skal absolutt vite kjønn! Er så spent at jeg holder på å sprekke [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Jeg vipper skikkelig, har så lyst til å vite, men vil allikevel ikke. Men jeg eier ikke tålmodighet :p
Han vil ikke vite, men er litt inne på tanken om å finne ut av det, fordi han tror (og håper litt) på at det er en jente. Greit å venne seg til tanken om det ikke blir som han tror...
Så vi får se...
 
Vi lurer på å ikke vite. Håper litt de ikke ser så vi ille får vite.
 
Vi skal vite har OUL 6 juli, men skal på TUL i morgen ettermiddag så kanskje vi får se det da. Er 14+4 I morgen
 
Vi vil absolutt vite. :D jeg skal på tul igjen nå på fredag. Da er jeg 12+6. Håper gynekologen klarer å se noe, hvis ikke så er det ikke krise. Jeg vet jo at det fortsatt kan være veldig tidlig å si noe som helst. Da får jeg heller vente til oul :)
 
Vi vil absolutt vite. :D jeg skal på tul igjen nå på fredag. Da er jeg 12+6. Håper gynekologen klarer å se noe, hvis ikke så er det ikke krise. Jeg vet jo at det fortsatt kan være veldig tidlig å si noe som helst. Da får jeg heller vente til oul :)

Jeg er 12+2 når vi skal på tul, håper så at det er mulig å se selv om det er tidlig [emoji4][emoji85][emoji120]
 
Jeg har lyst til å vite fordi jeg vil lage litt klær selv :) Hyggelig at ikke alt blir grått eller hvitt :happy:
 
Vi skal vite, har ikke tålmodighet til å vente helt til fødselen:p så skal jeg strikke og kjøpe inn ting og tang og da syns jeg det er greit å vite kjønnet;)
 
Vi vil gjerne ha overraskelsen ved fødselen. Vi blir like glad uansett om det er gutt eller jente, og kjønnet har uansett ikke noe å si for innkjøp.
 
Vi vil gjerne ha overraskelsen ved fødselen. Vi blir like glad uansett om det er gutt eller jente, og kjønnet har uansett ikke noe å si for innkjøp.

Høres veldig moro ut, og for en overraskelse!
Men er veldig sikker på at jeg ikke hadde klart å vente, er så sinnsykt spent på hvem som bor i magen [emoji173]️ Begge deler er mer enn velkommen, så det har ingen betydning sånn sett! [emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg har lyst til å vite fordi jeg vil lage litt klær selv :) Hyggelig at ikke alt blir grått eller hvitt :happy:
Jeg skal ha grønt, lilla, rødt, orange og gult til mini uansett hvilket kjønn [emoji4]
Finnes jo mye fine mønstere også [emoji4]
 
Back
Topp