Ser flere allerede har vært på tul og fått en pekepinn på hvilke kjønn huleboeren er. Er det noen som velger å ikke vite kjønn før babyen er født..??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi leker med tanken på å ikke vite kjønn før fødsel [emoji4]Ser flere allerede har vært på tul og fått en pekepinn på hvilke kjønn huleboeren er. Er det noen som velger å ikke vite kjønn før babyen er født..??
Vi vil absolutt vite.jeg skal på tul igjen nå på fredag. Da er jeg 12+6. Håper gynekologen klarer å se noe, hvis ikke så er det ikke krise. Jeg vet jo at det fortsatt kan være veldig tidlig å si noe som helst. Da får jeg heller vente til oul
![]()

Vi vil gjerne ha overraskelsen ved fødselen. Vi blir like glad uansett om det er gutt eller jente, og kjønnet har uansett ikke noe å si for innkjøp.
Jeg skal ha grønt, lilla, rødt, orange og gult til mini uansett hvilket kjønn [emoji4]Jeg har lyst til å vite fordi jeg vil lage litt klær selvHyggelig at ikke alt blir grått eller hvitt
![]()
Åh, ja okergult og brunfarger er jo så fintJeg skal ha grønt, lilla, rødt, orange og gult til mini uansett hvilket kjønn [emoji4]
Finnes jo mye fine mønstere også [emoji4]