Skal du ut i helga?

Io

Elsker forumet
Det er ikke så mange helger igjen til fødsel, så nå er det snart årets siste sjans for kino eller romantiske restaurantmiddager. Har du planer?

Skal på fest i morgen. Ellers ingen planer. Er ganske innadvent som gravid, så trives godt hjemme jeg :p

Kanskje vi drar på kino og ser the martian, men vi skal ikke ut eller på fest :)

Gubben jobber og barna har mammahelg så håper vel på nok energi til å finne på noe med de:)

Jeg skal bevege meg i friluft i helgen og gjøre forefalent husarbeid :) Tror mini gleder seg til mora skal strekke litt på kroppen så h*n får litt tumle plass :p kjenner det godt i ribbeina nå at jeg har sittet på ræva å vært student i omtrent ei uke :p

Jeg var ute og spiste i går med venninner. I kveld blir det fårikålfest hjemme, men ikke noe utgang.
Har en bursdag i Oslo jeg skal på om to uker, så da blir det nok siste flytur og siste festlighet for min del :)
Kino var jeg på tidligere i uken. Sikkert til stor irritasjon for han bak. Det ble lenge å sitte i ro for rygg og bekken så jeg var en mark i setet :P

Skal på kino med jentungen og gubben i dag. Vi skal se Doktor proktors tidsbadekar. Hun har mast om det en stund nå. Storebror skal også på kino, men han ville gå med svigers, de skal se maze runner.

Har planer om en tur på kino i starten av november:)

Back
Topp