Takk for tips! NotertMå dra til Montmartre (se filmen Amelie fra Montmartre først!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips! NotertMå dra til Montmartre (se filmen Amelie fra Montmartre først!)
Så deilig da! Og du har jo så mye å se frem til! Da går nok ukene mot oktober ganske så rasktJeg skal til Spania om en uke! Har også planlagt to uker til Spania i starten av juni. Så skal vi på en langweekend med familien til foreløpig ukjent destinasjon i begynnelsen av september (mens jeg fortsatt har lov til å fly), også håper jeg på å få til en helgetur til et annet sted innimellom her!![]()
Jeg kan ikke sitte hjemme bare fordi det er barn på gang![]()

Så koseligBlir torsdag til søndagplanen var jo masse brie og vin, nå blir det saft og gauda?
Har aldri vært i Paris! Så er litt usikre på hva vi bør prioritere?
Var der en rask tur dit i fjor i september, var helt fantastisk ^^ så gjør det gjerne igjenPrioriter Berlin også. [emoji106][emoji4] Jeg digger Berlin!
Ja hadde jeg bare hatt en så tror jeg ikke at jeg hadde tenkt så mye over det. Ser for meg at det blir spreder og plaskebasseng (til meg) [emoji23][emoji23] uti hagen i år [emoji1]Ser den! Fikk Portugal tur i gave, men kjenner jeg gruer meg litt til stor mage og høy temperatur. Og du skal i tillegg ha med deg to ekstra inni der![]()
Tror de gifter seg nær Toulouse, mens resten av familien er i Provence så må nok dit ogHøres ikke akkurat ille ut det her! Hvor i Frankrike skal dere?![]()
Hihih, lukter at det blir asiatisk og italiensk her!Så koseligkommer helt an på hva dere liker - du har jo klassikere som Eiffeltårnet, Montmartre m Sacré Coeur, Notre Damme og utallige museer. Personlig liker jeg best å bare vandre rundt - mye god mat er det der og
Skal innrømme at jeg oftest får for asiatisk da [emoji14]
Og ikke glem sånn elektrisk håndvifte!Ja hadde jeg bare hatt en så tror jeg ikke at jeg hadde tenkt så mye over det. Ser for meg at det blir spreder og plaskebasseng (til meg) [emoji23][emoji23] uti hagen i år [emoji1]
Snakk om å fylle påsken ja! Men utrolig koselig å dra på besøk rundt!I påsken skal vi en tur til Trøndelag og besøke svigermor, en svipptur innom hytta i Engerdal før turen går videre til tante og kusine i Hemsedal[emoji12][emoji23] snakk om å prøve å putte mest mulig inn på en uke[emoji12]
Vi har og en avtale om å dra til Brighton i mai for å besøke niesen til samboeren[emoji5] Sommerferien har vi ikke helt landet enda, men har skikkelig lyst på en ordentlig ferietur bare jeg og samboeren før vi blir 3![emoji173]️ vi sikler stadig på Italia, men litt usikker pga varmen.. Bør vel bli et sted ved sjøen om det skal være til å holde ut[emoji16]
Så deilig! Gleder meg til det blir varmere tider!Vi skal til Mallorca i slutten av juni[emoji1316] Gleder oss alle mann[emoji170]
[emoji23][emoji23][emoji23] hahaha nå så jeg for meg selv ligge der i hagen som en stranda hval oppi et alt for lite badebasseng med vann som dekker så vidt skinkene [emoji23][emoji23][emoji23]Og ikke glem sånn elektrisk håndvifte!
Snakk om å fylle påsken ja! Men utrolig koselig å dra på besøk rundt!
Vi også er i samme tenkeboks. Dette blir (forhåpentligvis) den aller siste sommeren vi drar på ferie alene på lang tid![]()
London neste fredag med min kjære samboer [emoji173]