Vi reiser en uke til Trøndelag i juni for å besøke min familie, så reiser vi til Danmark og Legoland i juli sammen med svigerfamilien. Men hadde håpet vi kunne tatt oss en langhelg i utlandet før spiren kommer. Vi får se [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det bør han vel få til! Er han ikke han pensjonist nå da?Her er det ingen planlagte turer før sommerferien. Da skal vi ha oss en Norgesferie i hovedstaden. Kidsa gleder seg. Minsten er overbevist om at kongen står klar på slottet for å hilse på han![]()

Kom gjerne med tips til hva vi bør gjøre eller hva vi bør spiseEneste ferie som er planlagt er Danmark og legoland i juli.
Eeeelsker New York!! Du kommer til å ville reise igjen og igjen. Før var jeg fornøyd med London, nå vil jeg bare til NY!
Så herlig med så mange turer - skal dere være lenge o Paris eller bare helgetur?Noen som skal på noen utflukter fremover mot termin? Her i gården var flere turer bestilt før positiv test, så spent på hvordan formen vil være
Reiser til Paris på torsdag. New York etter påsken og familietur til Portugal i juni![]()
Har blitt anbefalt woodbury outlet av flere, så blir nok turen dit!Ja, jeg tror far i huset gleder seg minst like mye som 4-åringen! [emoji4]
Skal se om jeg finner igjen navna på spisestedene. Jeg er så dårlig på navn! Men skal du shoppe anbefaler jeg dagstur ut til woodbury outlet eller century21 i brooklyn (ikke den på manhatten, den er så masete).
Italia er så deilig, men litt labert at man ikke kan nyte det Italia er kjent forItaliaMen uten spekemat, vin og ost denne gang;(
Milano. Aldri vært der før, så det blir spennende! Får reise tilbake til Italia en gang og spise og drikke når småbarnsperioden er overItalia er så deilig, men litt labert at man ikke kan nyte det Italia er kjent for
Hvor i Italia skal du?![]()
Blir torsdag til søndagSå herlig med så mange turer - skal dere være lenge o Paris eller bare helgetur?

Rastløst pass jaHehe, jeg har et veldig rastløst pass [emoji14] Nå har vi ikke vært utenlands siden oktober, og vi pleier vanligvis å ta en tur annenhver måned. Men jeg får vel bare venne meg til det først som sist![]()
Så deilig! Kos deg masse på tur! Send litt sol til oss i nordGran Canaria [emoji274]
Prioriter Berlin også. [emoji106][emoji4] Jeg digger Berlin!Mange mindre turer egentlig. Skal til Romsdalen i mai i konfirmasjon, og til sommeren blir det nok en svipptur til sørfrankrike i bryllup. Om budsjettet holder blir det kanskje en langhelg i Berlin![]()
Må dra til Montmartre (se filmen Amelie fra Montmartre først!)Blir torsdag til søndagplanen var jo masse brie og vin, nå blir det saft og gauda?
Har aldri vært i Paris! Så er litt usikre på hva vi bør prioritere?
Jeg skal prøve å kose meg! 1 uke med all inclusive + sol Høres bare perfekt ut akkurat nå [emoji274][emoji274][emoji267]Så deilig! Kos deg masse på tur! Send litt sol til oss i nord![]()
Deilige TrøndelagVi reiser en uke til Trøndelag i juni for å besøke min familie, så reiser vi til Danmark og Legoland i juli sammen med svigerfamilien. Men hadde håpet vi kunne tatt oss en langhelg i utlandet før spiren kommer. Vi får se [emoji4]

Når misunnelse gjør vondt...Jeg skal prøve å kose meg! 1 uke med all inclusive + sol Høres bare perfekt ut akkurat nå [emoji274][emoji274][emoji267]
Høres ikke akkurat ille ut det her! Hvor i Frankrike skal dere?Mange mindre turer egentlig. Skal til Romsdalen i mai i konfirmasjon, og til sommeren blir det nok en svipptur til sørfrankrike i bryllup. Om budsjettet holder blir det kanskje en langhelg i Berlin![]()
Ser den! Fikk Portugal tur i gave, men kjenner jeg gruer meg litt til stor mage og høy temperatur. Og du skal i tillegg ha med deg to ekstra inni derJeg har veldig lyst til å reise på sydentur til sommeren. Men det spørs vel om det er så lurt [emoji23]

Oh. Shopping da!Milano. Aldri vært der før, så det blir spennende! Får reise tilbake til Italia en gang og spise og drikke når småbarnsperioden er over![]()
Og cafe besøk