Skal du tilbake i jobb når barnefaren avvikler sin del av permisjonen?

• Trådstarter Trådstarter mamma_82_
  • Opprettet Opprettet
Nei :) Da skal vi ha ferie sammen! Han skal ikke ta før sommeren

♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡

Med dei to første gjekk eg tilbake til jobb når min mann tok fedrekvoten.... Men denne gongen leiker eg med tanken på å ta ulønna permisjon når han har pappaperm slik at heile familien kan kose oss saman:)

Ja, det var planen.

Vi har ikke kommet så langt så vi har sett på det ennå, men siden jeg er selvstendig næringsdrivende kommer jeg sikkert til å jobbe:)

Vi har ikke snakket så mye men siden barnet må være hjemme til det er 1,5 ca så må nok vi ha litt ulønnet permisjon...

Vi tar en mnd ulønnet + ferie begge to så får i 2 mnd sammen etter min perm, før han har tre-fire mnd perm alene mens jeg er i jobb.

Nei, blir hjemme ilag <3

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Her får de perm alene og jeg skal i jobb, så får vi forlenga permisjonen lengst mulig :) Håper han/hun kan begynne i bhg rundt 1 år og 4-5 mnd. :)

Blir vel tilbake i jobb ja, hvis jeg har en jobb å komme tilbake til. :P Vikariatet går ut under min permisjon.

Jeg skal jobbe når han har permisjon. Hvis jeg har en jobb da.

Jeg kommer til å jobbe. Hvis jeg har en jobb da.

Har mest lyst og vera heime då, men ingenting er bestemt :-)

Har ikke snakket så mye om det enda. Men jeg tenker at dette er hans tid sammen med babyen, så han vil jo gjerne ha kvalitetstid med babyen, uten at jeg blander meg inn i alt ;)
Men jeg blir muligens hjemme et par uker. (ferie som blir overført fra i år).

Det var planen, ja. Vi vil prøve å legge det opp sånn at vi tar annenhver uke fra høsten av, så han fortsatt kan følge opp ansatte og økonomi og slikt, og jeg får kommet gradvis inn i jobben igjen. Men det blir sikkert noen felles ferieuker.

Back
Topp