Skal du til gravidfotografering?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Nei. Men mannen min er langt over gjennomsnittet interessert i foto, så han har nok ønske om å ta et bilde eller tusen :P Får se hvordan jeg føler meg, er ikke så glad i å bli tatt bilde av egentlig.

Nei :) men tror vi skal på 3D-ul i uke 28/29/30 en gang og så vil jeg til fotograf for å ta nyfødtbilder

Nei, ingen planer om det gitt. Denne magen er ikke noe å ha bilde av :rolleyes:laughing7

Uff, nei takk!! Var i sist svangerskap ;-) Og det var ikke lurt, for noe forferdelige bilder! Var jo en hval :-P Jeg gråt og gråt når jeg så de og ingen har fått se de ennå ;-) Så får holde oss til nyfødt bilder denne gang!

Nei har ikke tenkt det.. søstra mi tok noen bilder i første svangerskap, og det holder;) blir nok søskenfotografering etterhvert:)

Tenkte meg rundt uke 30, hvor jeg har fin god mage men ikke ser ut som ei blåse ^^, blir fint å ha, selv om jeg er SVÆRT ubekvem i slike situasjoner :)

Nei, det skjer ikke :p blir så full i vann og oppblåst, så skal ikke ha bilder av meg nå. vil heller ta med ungene når minsten er født:)

Nei takk! Tar bilder av magen annen hver uke for familiens arkiv.. men ønsker ikke dokumentere alle disse kiloene utover det.

Back
Topp