Skal du ta NIPT?

Skal du ta NIPT?

• Antall som har svart
    58
Dere som tar privat, hvilken kalenderuke og graviduke forventer dere svar?

Begynner å bli alvorlig skvetten hver gang telefonen ringer nå :wacky:

Jeg tok NIPT forrige uke. De sa det tok 7-10 dager før svar. Så jeg har ikke blitt skvetten enda, men det blir jeg nok når jeg kommer inn i det tidsvinduet :wideyed:

Jeg tok NIPT forrige uke. De sa det tok 7-10 dager før svar. Så jeg har ikke blitt skvetten enda, men det blir jeg nok når jeg kommer inn i det tidsvinduet :wideyed:
Sto 10-12 dager hos meg, men har hørt om folk som har fått telefon allerede på dag 7 fra samme klinikken. Er 7 dager siden prøven ble tatt i dag. :wacky:

Skal ta offentlig og gratis pga alder. (40+). Tok på mine to andre barn i henholdsvis London og Gøteborg, betalte da selv.

Synd vi ikke får oppdateringer fra klinikken på samme måte som hos DHL.

"Din blodprøve er nå flyttet til labben"
"Din blodprøve analyseres"
"Resultatet oversendes Ultralydklinikken"
Etc. :hilarious:
Hei! Lurte på en ting med toll npr man bestiller en sånn test siden den e ganske dyr? Går det gjennom toll uten noe ekstra kostnader?

Hei! Lurte på en ting med toll npr man bestiller en sånn test siden den e ganske dyr? Går det gjennom toll uten noe ekstra kostnader?

Ja, alt er inkludert i det man betaler til ultralydklinikken.dk. Selve testkittet i seg selv er jo ikke så dyrt og sikkert bare fortollet med en lav sum. Det er tjenesten vi betaler for ;)

Ja, alt er inkludert i det man betaler til ultralydklinikken.dk. Selve testkittet i seg selv er jo ikke så dyrt og sikkert bare fortollet med en lav sum. Det er tjenesten vi betaler for ;)

Ser nå de har deklarert den som verdi 1 EUR :hilarious:Screenshot_20230216_172108.jpg

Vi landet til slutt på nei. Tar heller en ekstra organrettet ultralyd privat uken etter offentlig TUL. Mulig det er unødvendig, men for psykens del kjenner jeg at det er verdt det

Back
Topp