Skal du ta den herlige glukosebelastningstesten?

Håper du fikk ett bra svar da :)

Det gjorde jeg :happy:

Er forresten ikke sikkert at du må vente like lenge som meg altså, min prøve ble tatt på hovedlabratoriet og dermed kom svaret til JM før det kom til meg ;)

Når skal du ta den?

Jeg har tatt den, tok den to ganger sist også. Det gikk helt fint. Hadde med ipad og så på netflix mens jeg ventet.

Er forresten ikke sikkert at du må vente like lenge som meg altså, min prøve ble tatt på hovedlabratoriet og dermed kom svaret til JM før det kom til meg ;)

Når skal du ta den?

Fikk svar når de to timene var gått jeg! Rart det er så ulikt. Tok hos fastlegen min

Får man svar med en gang?

Sniker fra desember.

Jeg måtte vente i over en uke fordi legekontoret måtte sende inn blodprøvene til laboratoriet. Jeg hadde fått svar tidligere, etter 3-4 dager, dersom resultatet ikke var bra og det trengtes videre oppfølging.

Når skal du ta den?
Tok den i dag, hadde for høye verdier på den de tok før jeg drakk sukkerlaken men under grensa på den to timer etter. De skulle se på blodprøvene og ringe i morgen. Men måtte belage meg på en sukkerfri jul :(

Tok den i dag, hadde for høye verdier på den de tok før jeg drakk sukkerlaken men under grensa på den to timer etter. De skulle se på blodprøvene og ringe i morgen. Men måtte belage meg på en sukkerfri jul :(

Så rart med høye verdier etter faste o_O Du spiste ikke tilfeldigvis snop litt sent på kvelden i går da?

Back
Topp