Skal du ta den herlige glukosebelastningstesten?

Tatt den. Ble uvel og svimmel, men hadde med strikketøy[emoji6][emoji108]

I følge de nye retningslinjene skal jeg ta den, førstegangsfødende over 26 år, men er ingen som har nevnt det ;) Og ettersom jeg både trener, er normalvektig og har holdt meg unna søtsaker og brus siden jeg ble gravid, har jeg ikke akkurat minnet jordmor/lege på det ;)

Har tatt den, hadde med strikketøy [emoji1362]

Tok den igår. Jeg strever mye med kvalme, så faste etterfulgt av sukkerlake var ingen trivelig opplevelse. Men klarte heldigvis å gjennomføre, og blodsukkeret var helt upåklagelig :-)

Trenger ikke ta den da langtidsblodsukker var ok.

Ja, må det. Har for høy bmi! [emoji17] langtidsblodsukkeret er helt perfekt, men må ta det selv om.

Jeg må. Over 25 og førstegangs :/ Skal ta den på tidsdag, kan ikke si jeg gleder meg. Er ventingen i to timer jeg gruper meg til :(

Har tatt den. Gikk helt fint. Merka ikke noe til sukkeret på hverken meg eller babyen. Ble ikke kvalm av den heller. Satt i stua på føden og så på TV. Blodsukkeret var helt fint.

Har tatt den [emoji4] Fikk en med appelsinsmak. Var ikke så ille [emoji5] Hadde med samboeren så ventetiden gikk fint [emoji4]

Tror ikke jeg må ta den, da jeg ikke oppfyller noen av kravene på den listen jeg finner. Men skal til jordmor i morgen, så tenkte å høre med henne da [emoji4]

Har tatt den. ( med appelsin smak- før i gml. Dager,[emoji6] var det uten smak og grått pulver som ble rørt ut til lake) Gikk veldig greit. Ble ikke kvalm og ikke reagerte baby heller. Satt her inne på nett-BV i de to timene jeg måtte vente. Blodsukkeret var fint.

Må ta den pga stort barn og rift forje fødsel! Og side eg bærer tvillinger [emoji53] ser ikkje fram til det

Har tatt den. ( med appelsin smak- før i gml. Dager,[emoji6] var det uten smak og grått pulver som ble rørt ut til lake) Gikk veldig greit. Ble ikke kvalm og ikke reagerte baby heller. Satt her inne på nett-BV i de to timene jeg måtte vente. Blodsukkeret var fint.

Sniker fra desember.

Det var ikke bare i gamle dager, jeg fikk vanlig vann med myye sukker i :hilarious: Men det gikk helt fint, det var jo ikke så mye og jeg har ikke slitt med kvalme i svangerskapet.

Har time om i underkant av to uker. Sa at samboern fikk bli med meg, for hvis jeg skal igjennom det der en gang til så får han også.. Haha. Jeg var SÅ dprlig første gangen.. xD

Tok den i dag! Var ikke ille i det hele tatt, men greit at jeg fikk 5 minutter å drikke opp på da det blir rimelig søtt [emoji4]

Back
Topp