skal du ta akupunkur?

eg prøvde det forrige svangerskap.
då var det nåler for det meste på beina...
Daniel kom 1 uke før tiden, fødselen varte i totalt 4 timer og eg revnet totalt.....
tror egentlig ikke eg skal prøve det denne gangen [&:]
men heldigvis er ingen fødsler like (sies det) [:D]

Ååååja, hehehe^^ Måtte flire litt da æ leste d, men d va ikkje ondt ment da[:)] Visste ikkje at man kunne få akupunktur i næsa hvis man e kronisk tett. Man lære så lenge man leve[;)]
ORIGINAL: hb77

ORIGINAL: hctib89

Da må æ bare spørre, beklager at d e litt utafor tema, men koffer fikk du akupunktur i næsa?[:)]
ORIGINAL: hb77

Jeg kunne tenkt meg å prøve det. Men hvor stikker de nålene? Er ikke redd for nåler, men fikk akupunktur i nesa en gang, og det var helt sinnsykt vondt, så det gjør jeg ikke en gang til, hehe. [:)] Og er det noen som vet hvor i Fredrikstad man kan ta sånn, eller tar alle akupunktører det? [:)]

Hihi. Jeg er så ille tett i nesa, derfor ei satte nåler for å se om det kunne løse opp litt. Mange det hjelper på, men det funket ikke på meg. Fikk nåler på hver side midt på nesa, og under nesa. Har tatt mye akupunktur for litt av hvert opp gjennom tida, og det har stort sett fungert bra, men dette var sinnsykt vondt, og tårene bare fosset, hehe. Har piercing i nesa, og den er ikke vond altså. [:)]

Gjett om jeg skal!
Har fått et nytt liv ved hjelp av akupunktur, så de viteskapelige studiene som sier at akupunktur ikke hjelper, tror jeg ikke noe på. :) alle som har fått fjernet ekstreme smerter, vil skrive under på den tror jeg. :)

Back
Topp