Jeg har skrevet fødebrev med ting som er viktig for meg på føden. Jeg er veldig åpen for det som skjer under fødselen, det er vanskelig å kontrollere, men ting som skjer rundt kan man heldigvis påvirke.
- Jeg vil ha norsk jordmor. Grunnet dansk språklig jordmor sist, noe som var vanskelig for meg å tyde når smertene var store.
- Ingen nåler under noen omstendigheter. Blir det hastesnitt blir jeg lagt i narkose, med maske før noen stikk blir gjort.
- Så lite personale som mulig på fødestua, helst kun en jordmor. Men selvfølgelig kun hvis det er forsvarlig.
- Ingen studenter. Hadde satt det opp på lista sist, noe som ikke ble respektert og det kom inn en jente og satt seg når jeg hadde for vondt til å si fra. Det skuffet meg for hun hadde ingen funksjon der, så denne er jeg streng på denne gangen.
Jeg vil egentlig bare ligge helt i ro og jobbe med kroppen selv, mens jeg puster lystgass til den store gullmedalje. Det funket fint sist da jeg hadde rask og fin fødsel så jeg håper på det nå også
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Skrev noen punkter til om god nytte av varme kluter i pressetiden og ingen menn på fødestua med mindre det er krise. Og Ingen klipping, da revner jeg heller helt til baken
![hilarious :hilarious: :hilarious:](/styles/default/xenforo/hilarious.png)