Skal du sitte oppe i kveld?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Nei! De skal vel regjere i kommunen min en stund så kan like godt sove :-)

Følge med hvor ? :P

Ja! Dette blir så hnsides spennende!!Stesvoger(?)e til mannen er nåværende ordfører, har stilt igjen, min storebror er 1. kandidat i ett av de andre partiene, og har vært aktivt med på valgkampen i ''partiet mitt'' selv og!!!! Gleder meg til valgvake!!

Ja! Dette blir så hnsides spennende!!Stesvoger(?)e til mannen er nåværende ordfører, har stilt igjen, min storebror er 1. kandidat i ett av de andre partiene, og har vært aktivt med på valgkampen i ''partiet mitt'' selv og!!!! Gleder meg til valgvake!!
Så kult! Da må du jo følge med!!

Blir nok å ha på tv'n med valgnatt så lenge jeg er oppe. Med noen ekte valgvake blir det ikke her. Må sove også.

Nei, minien våkner kl 6 så det har jeg ikke mulighet til.

Følger med litt utover kvelden, men blir ikke sittende oppe i natt. Er veldig spent på hvem som skal styre i kommunen vår de kommende årene. Har vært FrP-styre her i mange år, så det blir spennende å se om vi kanskje beveger oss over mot venstresiden...

Nei. Skal på jobb i morgen og resultatet blir som det blir uansett.

Ja, jeg er veldig spent. Frykter skifte :/

Kommer nok til å duppe i sofaen lenge før de er ferdige her...

Nei. Prioriterer søvn og fungere på jobb i morgen også gitt :p

Kommer til å se hvordan det ligger an så lenge jeg orker å være våken, men skal ikke sitte og se på valgnatt hele kvelden.

Nei.. kommer nok til å titte innom lokal avisa før jeg legger meg da.

Nei :)

Må opp kl.4.30 i morgen tidlig, så her blir det dårlig med valgvaking. Spennende å se hvordan det har gått når jeg våkner i morgen tidlig:-)

Back
Topp