Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får ukentlig ul fra uke 6 til 12 etter 1exu, 3sa og 1 bo.. tullete mener mange, men absolutt nødvendig for meg og faktisk for samboern også, han klarer ikke helt og glede seg før han ser at et er noe der..
Fikk bekrefta tidlig UL idag. Det blir 9.juni og uke 6+2. Det er vel litt tidlig? Bør jeg spørre om å få endre til 7+0? Elle får jeg en ny time en uke senere om de ikke finner hjertelyd?
I følge Babyverden appen så skal uke 7 (6 + x) være innafor. Her står det at hjertet begynner å slå på 5 + 1. Det stemmer godt med det gynekologen sa i forrige svangerskap. Tror det bare er ca. 1 dag +/-. Det er ganske likt i alle svangerskap. Det har i alle fall jeg fått beskjed om Vis vedlegget 327929
I følge Babyverden appen så skal uke 7 (6 + x) være innafor. Her står det at hjertet begynner å slå på 5 + 1. Det stemmer godt med det gynekologen sa i forrige svangerskap. Tror det bare er ca. 1 dag +/-. Det er ganske likt i alle svangerskap. Det har i alle fall jeg fått beskjed om Vis vedlegget 327929
Jeg har også blitt anbefalt Lundring på Jessheim. "Alle" drar dit. Han er visst helt fantastisk og har bra utstyr. Jeg skal helt klart dit på tul.Her blir det tidlig ul. Jeg har mistet mange ganger tidligere, og ble utredet for habituell abort mellom første - og andremann. Jeg kommer nok i tillegg til å bestille privat ul rundt uke 13 hos Martin Lundring
Jeg har også blitt anbefalt Lundring på Jessheim. "Alle" drar dit. Han er visst helt fantastisk og har bra utstyr. Jeg skal helt klart dit på tul.