Skal du på 3D?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Hvor mange her skal på 3D ultralyd? :)

Vi har vurdert det, men nærmeste er i Trondheim som er 5 t unna. Så vi er ikke helt sikker.
Har hørt dem skal få i Sandnessjøen, og er det tilfelle drar vi sikkert dit ☺ hadde vært veldig gøy, tenkte da på å ta med storebror siden vi vet alt er bra etter oul. ☺

Skal - har bestilt til slutten av uke 25, rett før vi skal besøke familien hans. Gøy å ha med noen nye bilder da ;)

Jeg skal 21.juli :) Gleder meg!!

Jupp, skal bestille til uke 28 tenker jeg! var på samme tidspunkt med storesøster og fikk veldig fine bilder!

Har bestilt time.. Så 19 august blir det 3D på oss :)

Fikk bestilt time, var med storesøster og det var artig å se litt. Har ikke fått sett noe særlig på 2dene så :)

Vi har ikke planlagt det. Må jo ha noen overraskelser igjen til fødselen, også. ;) Neida, men vi føler vel bare ikke behovet. Jeg tenker at det kan bli mer aktuelt med en vanlig ultralyd hvis vi blir veldig bekymret for at noe er galt.

Vi vet ikke enda, men har snakket masse om det. Men regner med det blir siden jeg har veldig lyst :D hihi

Jeg har veldig lyst i allefall:) vet at de har 3d her på sykehuset så får se etter oul i morgen:)

Ikke jeg, med minste det dukker opp medisinskapet grunner til det.

Har veldig lyst til det denne gangen også. Har gjort det med alle tre, og syns det er verdt det jeg :) ekstra stats nå når det blir en gutt. blir liksom litt nytt :D

Har ikke vært med de to første, og har nok ikke behov for det nå heller:).

Back
Topp