Skal DU kle deg ut i kveld?

Jeg vurderte matchende heksehattog og kappe som ungene har.men bestilte den ikke. Så nei.

Så markeres der knapt heller. Ungene skal på hhv spilletime og kor (i kirka, med utkledning og godteri. Det føles litt feil å sende ei heks i kirka....) og gå en kort knask eller knep etter det. Usikker på hva jeg gjør med yngste for de kommer seg ikke ut før ca 1915 da og det er jo etter hennes leggetid.

Ingen planer om det, men har gitt mannen instrukser om hvordan kle ut ungene...

Nei, ikke ungene heller, de er så små enda :) tenker vi tar det kanskje til neste år når eldste er 3,5, og går på døra til familie :p

Burde egentlig gjort det, da jeg har en jobb hvor brukerne synes det er skikkelig gøy, men har ingenting å kle meg ut med som er jobbvennlig :P Kanskje til neste år :)

En hårbøyle med blodig kniv, hadde tenkt å male ansiktet også, men ble hektisk nok å ordne ungene [emoji4]

Nei, fått beskjed at jeg trenger ikke kle meg ut for jeg ser ut som en sliten husmor allikevel[emoji23] småen ville ikke kle seg ut, så vi koste oss med julekongen og dele ut snop til de som kom på døra.

Back
Topp