J
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe jeg satser på det motsatte, at min neste varer liiitt lenger heheJeg brukte litt lystgast sist, men synes ikke det funket så veldig. Håper på ingen smertelindring denne gangen, men som sist tenkte jeg det samme og ser an hvordan fødselen går. Satser på en raskere fødsel denne gangen.
hehe jeg satser på det motsatte, at min neste varer liiitt lenger hehe
hehe ja ca 4 timer fra jeg kjente første rie og ca 13 min fra vi stoppet ved sykehuset, hodet sto i åpninga da jeg la meg i fødesenga... konstante rier en del av tiden.Veldig kort fødsel? Jeg hadde 26 timer med tette rier her..Men utover det var den ingen komplikasjoner og synes fødselen var fin.
hehe ja ca 4 timer fra jeg kjente første rie og ca 13 min fra vi stoppet ved sykehuset, hodet sto i åpninga da jeg la meg i fødesenga... konstante rier en del av tiden.
ja intenst kan jeg skrive under på at det var og ønsker IKKE en kjappere fødsel hvertfall hehe men det er nå engang ikke noe jeg bestemmer selv... sambo har sagt at jeg skal legges inn i god stund før fødsel hehe tror han ble litt stressa sist.Fire timer var kjapt! Men sikkert veldig intenst også da.
ja intenst kan jeg skrive under på at det var og ønsker IKKE en kjappere fødsel hvertfall hehe men det er nå engang ikke noe jeg bestemmer selv... sambo har sagt at jeg skal legges inn i god stund før fødsel hehe tror han ble litt stressa sist.