Skal du gå på fødselsforbredende kurs?

M

Moderator Kristin

Guest
Eller har du vært der? Når tenker du eventuelt å dra?
 
Var med førstemann, så skal ikke nå :happy:
 
Skal i april :)
 
Går på fødselsforberedene kurs / vanngymnastikk i regi av volvat. Veldig ålreit :)
 
Har ikke meldt meg på noe enda,men vurderer det, siden jeg er førstegangsfødende.

Er det noe som dere som har vært på det kan anbefale?
 
Var sist gang, og må si jeg hadde veldig lite nytte av det. Fødselen ble ikke noe slik jeg hadde tenkt, noe en fødsel aldri gjør ;)
 
Ingen plana om det sia ditte blir tredje fødsel :)
 
Hva er innholdet i en fødselsforberedende kurs egentlig? :rolleyes:
Nå skal jeg være helt ærlig med deg, og si at jeg aldri har vært på det selv. Men om jeg har forstått det riktig, så får du litt introduksjon på fødselsforløpet, gode pusteteknikker og annet lurt :)
 
Vi skal på kurs neste uke. På ahus :)

Jeg skal også føde på Ahus :) Kan du si noe om hvordan det var på Ahus etter dere har vært der? Evnt dele litt info du fikk? Har vurdert det, men ikke surra meg til å melde på. Mulig det ikke er flere ledige plasser i mai heller (som er da jeg er anbefalt å dra).
Vet du forresten om det går an å få en omvisning før fødsel uten å være på kurset? Vet venninner har vært på sånt på Drammen, men ikke funnet ut av hvordan ting er på Ahus egentlig.
 
Jeg skal også føde på Ahus :) Kan du si noe om hvordan det var på Ahus etter dere har vært der? Evnt dele litt info du fikk? Har vurdert det, men ikke surra meg til å melde på. Mulig det ikke er flere ledige plasser i mai heller (som er da jeg er anbefalt å dra).
Vet du forresten om det går an å få en omvisning før fødsel uten å være på kurset? Vet venninner har vært på sånt på Drammen, men ikke funnet ut av hvordan ting er på Ahus egentlig.
Ja selvfølgelig kan jeg det ;) Har også fått vite at man kan ringe inn til Ahus, og avtale en omvisning av en fødestue :) Da forteller de også litt om hva som skjer fra en kommer inn, til man kan reise hjem
 
Back
Topp