M
Moderator Heidi
Guest
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herNei hadde ikke behov for det sist og ser ikke noe behov denne gangen heller..
Det er nok bare på film de gjør det Vi satt rundt ett bord mens jordmor forklarte og viste bilder/illustrasjoner av forskjellig. Drakk kaffe og spiste kjeks og druerNei! Ikke noe for meg!!! Ser for meg det er sånn kleint der du ligger å peser og stønner i fanget på barnefaren (er nok skadet av tv ) jeg kan strekke meg til gravidbading... Kanskje
Hahaha var jo rent kjedelig i forhold da (heldigvis)Det er nok bare på film de gjør det Vi satt rundt ett bord mens jordmor forklarte og viste bilder/illustrasjoner av forskjellig. Drakk kaffe og spiste kjeks og druer
Vi var der mest pga at mannen kunne få litt info. Jeg visste mye om ting fra før fordi jeg alltid har vært interessert i sv.skap/fødsel..Denne gangen gidder vi derimot ikke
Hehe, ja det ble nokså kjedelig enn slik det foregikk i hodet ditt. HihiHahaha var jo rent kjedelig i forhold da (heldigvis)