Skal du gå på fødselsforbredende kurs

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Nei hadde ikke behov for det sist og ser ikke noe behov denne gangen heller..

Har ikke tenkt noe over det egentlig. Mulig litt gravid yoga blir testet ut

Nei! Ikke noe for meg!!! Ser for meg det er sånn kleint der du ligger å peser og stønner i fanget på barnefaren (er nok skadet av tv :D) jeg kan strekke meg til gravidbading... Kanskje :p

Nei! Ikke noe for meg!!! Ser for meg det er sånn kleint der du ligger å peser og stønner i fanget på barnefaren (er nok skadet av tv :D) jeg kan strekke meg til gravidbading... Kanskje :p
Det er nok bare på film de gjør det;) Vi satt rundt ett bord mens jordmor forklarte og viste bilder/illustrasjoner av forskjellig. Drakk kaffe og spiste kjeks og druer:P
Vi var der mest pga at mannen kunne få litt info. Jeg visste mye om ting fra før fordi jeg alltid har vært interessert i sv.skap/fødsel..Denne gangen gidder vi derimot ikke:)

var med første,så nå blir det bare en tur for å se på avd :)

Det er nok bare på film de gjør det;) Vi satt rundt ett bord mens jordmor forklarte og viste bilder/illustrasjoner av forskjellig. Drakk kaffe og spiste kjeks og druer:P
Vi var der mest pga at mannen kunne få litt info. Jeg visste mye om ting fra før fordi jeg alltid har vært interessert i sv.skap/fødsel..Denne gangen gidder vi derimot ikke:)
Hahaha var jo rent kjedelig i forhold da :p (heldigvis)

Ja jeg Vil:) vi er førstegangs, men føler det er mer for mannen :)

Når i svangerskapet pleier dette å være? Regner med at jordmor kanskje nevner noe for meg etterhvert? :)

har ikke planlagt det. blir vel bare en rundtur på fødeavdelingen og samtale med jordmor gjennom svamgerskapet. Er førstegangs, men føler ikke behovet (enda) for å ta et slikt kurs :p

Back
Topp