Skal du gå på fødselsforberedende kurs?

M

Moderator Grete

Guest
Litt tidlig å tenke på kanskje, men kanskje noen har gjort seg opp en mening allerede? :)
 
Ingen planer.

Vi gjorde det med første.

Dette er tredje. Jeg vet hva jeg går til. Eneste er at jeg evt kunne sett på fødeavdelingen, vi har flyttet siden sist. Og jeg tror jeg må føde på sykehuset, finner ikke hjemmejordmor her, men skal høre med jm om hun vet.

Jeg skal nok klare å føde der uten å ha sett det også.
 
Jeg kunne godt tenk meg det men tydeligvis så er sambo veldig lei kurs. Merker jeg ble litt provosert akkurat nå :p
 
Blir nok det. Startet sist, men rakk bare en gang før hastekeisersnitt og har liksom ikke hatt veer eller noe lignende fødsel, så er like uvitende nå som første gangen...!
 
Jaaa det vil jeg veldig gjerne og pappaen vil nok helt sikkert også tenker jeg! :) men tenker spesielt siden vi ikke har vært gjennom dette før noen av oss. Men jeg gleder meg til vi kommer dit! :D
 
Dette er min tredje, så føler egentlig ikke at jeg trenger det.
Men sambo vil så veldig gjerne. Jeg skjønner jo det, det er hans første. Så da får vi se om det blir noe eller ikke.
 
Jeg ville det veldig gjerne da vi fikk første, men er ingen tilbud om det her i byen... Man får ikke engang komme inn å se på føden uten en veldig god grunn (som sterk fødselsangst eller lignende). Nå har jeg vært gjennom det en gang før, så har ikke samme behovet nå.
 
Back
Topp