Skal du gå/har du gått på fødselsforbredende kurs?

M

Moderator Marte

Guest
"Å få barn er både en medisinsk hendelse og ikke minst en sosial begivenhet. Når dere skal bli foreldre for første gang, står dere foran store endringer. Det er mange måter å forberede seg på. Å delta på et svangerskapskurs kan være en god investering som kan gjøre dere bedre forberedt og tryggere på det som er i vente."

Les meir her!
 
Gjorde det med første barn.. ikke nå med tredje..
kunne sikkert vært nyttig for mannen da, som skal bli pappa for første gang... men haff.. orker ikke, så har ikke nevnt det:hilarious:
 
Vi har vært på 2 kurs sammen. Ett på sykehuset og ett på helsestasjonen. Det er første gang for pappaen, så mest for hans del. Men kjekt å få frisket opp hukommelsen siden sist :D
 
Nei :)
 
Hmmm nå føler jeg at jeg må ta med meg min og :happy: Første gang for han og min tredje. Kan jo være greit for begge og :)
 
Nei , ikke denne gangen . Glemte det litt av egentlig . Men har fått god informasjon av jordmor på mitt lokale sykehus .
 
Skulle egentlig melde oss på, men så glemte jeg det litt, og nå er det fullt. Er ledig etter termin bare.. litt kjedelig, for hverken jeg eller mannen ver hvor og hva vi skal på sykehuset hvis vi kommer om kvelden, natta, helga..
 
Nei, tror ikke det er tilbud om det i kommunen her heller. Hadde gjerne vært nyttig med første barnet hvor vi var ferske og veldig unge men nå føler vi at vi har grei kontroll nå som vi venter tredje.
 
Ikke denne gangen. Vi gjorde det sist, og syns der var veldig nyttig da.
 
Back
Topp