Skal du gå/ gikk du på fødselsforbredende kurs

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Vi var på kurs helt i slutten av februar. Jeg fikk ikke så mye ny informasjon, men tror sambo fikk mye utav det :-)

Gikk på kurs sist graviditet og hadde stor nytte av det, kurslederen hadde veldig fokus på bevissthet i eget tankegods i/under fødselen. Hadde god nytte av kurset både for min del og for mannens. Følte ikke behov for kurs denne gangen:-)

Var på kurs for to uker siden. Fikk ikke så alt for mye ut av det egentlig. Men jeg fikk da se fødeavdelingen i alle fall. :)

Vi skulle, men glemte det, jeg sovnet i armene til mannen ute på verandaen i deilig sol, så nesten verdt det :-P

Men fikk beskjed av JM om å ringe føden og høre om de kunne ta oss inn til en kjapp omvisning :)

Nei

Gikk på 9-kvelders kurs sist svangerskap, følte at det var nyttig da som førstegangs. Denne gangen vurderte jeg det i grunn ikke.

Nei.. Ingen av mine bægge ganga.. Fødte aleina no siste gang å bægge gangan pusta æ mæ igjennom riene. Så klarte mæ bra uten :)

Nei vi fikk aldri tilbud om det, men vi klarte oss fint fordet :)

Ja har vært, var kurs fordelt på tre kvelder for tre-fire uker siden. Jeg syntes det var mye nyttig informasjon om amming, fødsel og tiden etterpå, og omvisning på sykehuset var veldig greit. Samboeren syntes det var veldig greit. Du føler at du på en måte vet litt hva du kommer til, og det er en veldig betryggende følelse :)

Back
Topp