Skal du fortelle om babyen på

Tviler på at jeg kommer til å legge noe på Facebook om dette i løpet av svangerskapet. De som trenger å vite, får vite uansett. La ikke ut forrige gang. La ut da han var født da.

Kommer til å legge ut oul bilde, men før det blir det nok ikke skrevet noe der :)

Kommer nok til å skrive en liten strofe eller gåte etter tidlig ultralyd. Da vil jeg være ca 13 uker på vei.
Har så lyst å rope det ut, men venter til det er trygt. :-)

Kommer vel til å dele det på facebook etter ordinær ul:)

Kommer nok ikke til å skrive noe evt før etter OUL

Sier det ikke på Facebook i det hele tatt. De som kjenner meg og som trenger å vite det får vite det på andre måter :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sånn er det her og. Men når babyen har kommet, da blir det oppdatering på facebook:)

Nei :) Kanskje etter oul :) Eller magebilde litt senere :)

Nei! Tror ikke jeg skal legge noe ut på Facebook i det hele tatt... Legger mulig ut på IG.. ☺

Litt nysgjerrig på dere som ikke velger å dele nyheten på Facebook, er det noen spesiell grunn til det? :)
Jeg syns det er koselig å dele det med venner og bekjente <3

Nå kan ikke jeg svare for alle da :) Men jeg kan svare for meg selv... Jeg deler yderst lite på facebook, det er ikke en arena jeg har lyst til å dele slikt på. Familie og venner får vite det på en mer personlig måte, og da har jeg egentlig ikke behov for at flere skal vite det før ungen er født, og jeg vet at alt er bra...
Syns absolutt ikke det er noe galt i å dele, for all del :) Men jeg ønsker ikke å gjøre det :)

Litt nysgjerrig på dere som ikke velger å dele nyheten på Facebook, er det noen spesiell grunn til det? :)
Jeg syns det er koselig å dele det med venner og bekjente <3

Kan også bare svare for meg selv :)
Men jeg trives godt med slik det er nå. De nærmeste vet det og vi kan kose oss og glede oss sammen med de. Kjenner ikke samme behovet for å "rope det ut" som jeg hadde forrige gang. Ikke fordi jeg ikke er glad, for det er jeg! :) Akkurat nå synes jeg bare det er greit sånn som det er :) Kanskje jeg får lyst til å "rope det ut" litt senere, hvem vet :) Også synes jeg det er litt koselig med en liten hemmelighet som bare de nærmeste vet :)

Kanskje det er forskjell fra første til feks andre svangerskap også? :)

Jeg er i mitt første svangerskap (som går bra) og har lyst til å rope det ut til alle hehe, vil helst skrive det i panna haha :D

Kanskje det er forskjell fra første til feks andre svangerskap også? :)

Jeg er i mitt første svangerskap (som går bra) og har lyst til å rope det ut til alle hehe, vil helst skrive det i panna haha :D

Det hadde jo vært en morsom måte å fortelle det på.. Haha. Med tusj i pannen. :p

jeg har ikke facebook for å ha mest mulig venner . så jeg har ikke 1400 venner på min facebook. men jeg har mine å våre venner, familie arbeidskollegaer. og jeg kommer til å dele nyheten i uke 12. rett og slett fordi jeg synes det er hyggelig å dele det med de. de fleste på min fb vil jo innen uke 12 vite om dette før det kommer på fb. men det er jo noen som ikke har fått det med seg enda da :)

Har alt delt nyheten på Facebook jeg Og fått masse koselige tilbakemeldinger og gratulasjoner, ser ikke helt hvorfor det skulle være negativt å dele det der. Men nå har jeg mest familie, kollegaer og nære venner på Facebook og mange bor langt unna så eneste kontakten vi har er via fb, telefon eller brev og noen få treff i løpet av året...

Jeg vet at jeg kommer til å dele det på facebook, men har ikke bestemt meg helt for når jeg ønsker å gjøre det. Jeg har veldig stor familie og mange jeg ikke har så mye kontakt med, så jeg syns det er hyggelig å kunne fortelle det etter hvert. Vi hadde en MA i sommer (oppdaget 10+6 og bekreftet en uke senere, det døde da det var litt over 7 uker), så jeg har vært på to ULer allerede. :P Alt ser bra ut, men det er likevel greit å vente til nærmere OUL eller til jeg kjenner ordentlige bevegelser der inne. Vi hadde mye styr med førstemann også, og fikk endelig bekreftet at fosteret ikke var sykt da jeg var 16 uker på vei, så forrige gang var jeg 16 uker på vei da det ble delt på facebook. Da visste jo de fleste om det allerede :)

Back
Topp