Skal du fortelle om babyen på

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
Facebook i uke 12?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Selv er jeg usikker .. Syns det er tidlig.. Kommer til å si det til folk, men tror jeg vil være litt forsiktig ... Eller hva mener dere?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har fortalt familie og nærmeste venner, men venter med facebook til etter kontroll i uke 16 eller UL etter nyttår:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sier ingenting på fb før etter oul :)

Har ikke tenkt å si noe om det før senere,altså et godt stykke ut i svangerskapet.

Vi skal på ul når jeg er 12+1 og hvis alt er som det skal så sier vi det den dagen :)

Sier det ikke på Facebook i det hele tatt. De som kjenner meg og som trenger å vite det får vite det på andre måter :)

Signerer! :)

Ingen facebook her heller, blir nok ikke det før kid'en er ute.
Hvis ikke min far klarer å blemme seg på det da, han gjorde det med niesa mi. Bare håper han kan respektere det om jeg sier tydelig ifra at facebook er off limits....

Siden jeg har mistet i uke 12 og 21 så vil jeg ikke offentliggjøre graviditeten før det er sjanse for at babyen kan overleve

Blir ingenting på facebook fra meg.. De som trenger å vite det får vite det på andre måter etter uke 12 :)

Litt nysgjerrig på dere som ikke velger å dele nyheten på Facebook, er det noen spesiell grunn til det? :)
Jeg syns det er koselig å dele det med venner og bekjente <3

Kommer til å legge det ut som en julenøtt på facebook mot jul :) har ikke helt bestemt meg enda, men morsomt å se hvor lang tid det tar før noen tar den :)

Hadde vært morro å ikke skrive noe på face før ungen er ute, haha - men det tror jeg ikke jeg hadde klart. Og her går ryktene som ild i tørt grass, da vil heller jeg fortelle det selv på en kreativ måte

Litt nysgjerrig på dere som ikke velger å dele nyheten på Facebook, er det noen spesiell grunn til det? :)
Jeg syns det er koselig å dele det med venner og bekjente <3

Signerer denne. Skjønner ikke helt dette med "de som trenger å vite det får vite det på andre måter".. For all del, jeg respekterer jo valgene alle tar, men jeg bare klarer ikke helt å skjønne tankegangen :)

Mulig jeg bare er rar, men jeg har lyst å rope det ut til alle.. Hele facebook, og til og med naboen jeg ikke kjenner. Haha. Jeg er så stolt, og så glad. :)

Jeg kommer også til å dele det ca når jeg er 12 uker. Kanskje uken etterpå :)

Alle har vell forskjellig forhold til facebook og internett;) for min del er det godt å kunne dele nyheten der seinare, sida jeg og sambo er fra forskjellige land og har venner flere plasser i verden:) litt enklere for oss enn å ringe rundt til alle;)

Back
Topp