Skal du flaskemate?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Skal du gi barnet morsmelkerstatning, er det viktig å ha kunnskap om hvordan. Vi gir deg de ti viktigste punktene!
Les mer her

Her blir det amming, men håper vi kan gi flaske med morsmelk etterhvert. Sist hang ungen fast i meg i 8 måneder. Vil gjerne få tid til litt annet det første leveråret også..

Tar det som det kommer. Med første ble det morsmelk på flaske etter 6 uker. begynte også i jobb da hun var 3 mnd, så måtte gi flaske. Håper jeg kan amme litt lengre denne gang:)

Det er ikke et mål å flaskemate, men det er et mål at den lille skal være i stand til å ta flaske ved behov.

Håper på amming. Men har kjøpt inn utstyr(pumpe, oppbevaring, sterilisering, kopp, flaske osv) slik at jeg kan pumpe av og til og at samboeren kan gi.

Tar det som det kommer! Har lyst å amme, men det gikk ikke med storesøster. Håper det går bedre denne gang :)

Håper på amming. Men har kjøpt inn utstyr(pumpe, oppbevaring, sterilisering, kopp, flaske osv) slik at jeg kan pumpe av og til og at samboeren kan gi.

Akkurat det samme som eg har tenkt :) Og ved at sambuaren kan gje, så vert ikkje babyen heilt avhengig av meg slik at eg kan gå ut døra uten å vere redd for at babyen må ha mat mens eg er vekke.

Back
Topp