Hva synes du om Halloween? Skal du feire, og hvordan gjør du det i så fall?
Les sak om Halloween fra Familieverden.
Les sak om Halloween fra Familieverden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Et kallenavn skrev:
Vi feirer vel egentlig ikke, men jeg har alltid (så lenge det har vært vanlig) kjøpt inn godteri i en skål og delt ut til ungene som kommer på døra..
I motsetning til mange andre synes jeg det er koselig at det kommer barn på døra, så her er ringeklokka på og utelyset lyser. :)
Eldste på 4 er litt ung til å gå rundt, men får gjerne ta på seg et kostyme og dele ut godteri til de som kommer. (Og selvfølgelig spise selv også..)
LilleLavendel skrev:
Et kallenavn skrev:
Vi feirer vel egentlig ikke, men jeg har alltid (så lenge det har vært vanlig) kjøpt inn godteri i en skål og delt ut til ungene som kommer på døra..
I motsetning til mange andre synes jeg det er koselig at det kommer barn på døra, så her er ringeklokka på og utelyset lyser. :)
Eldste på 4 er litt ung til å gå rundt, men får gjerne ta på seg et kostyme og dele ut godteri til de som kommer. (Og selvfølgelig spise selv også..)
har ikke noe imot at det kommer barn på døra, men har noe imot at ungene mine ikke sovner før over midnatt og at de i tillegg er livredde og har mareritt resten av natta:P hadde det vært julebukker feks, så hadde de i alle fall sluppet unna sistnevnte!;)
Jeg ser ikke poenget med å lære ungene mine tigging på dørene, skremming og at det er greit å gjøre "knep" når man ikke får det man vil ha. Jeg er heller overhodet ikke interessert i å delta i en feiring av det onde. Såeh.. NEI.Sicily skrev: