Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Egentlig ikke jeg heller
Men det er så delte meninger om det her i Bergen, og ekstremt fokus på det (naturlig nok) - så interessant å høre andres tanker
Har en sykkel-gal samboer, men vi bor på andre siden av landet med termin om 2,5uker, så det som går på tv i helgene kommer nok til å stå på. Og da følger jo jeg med også. Jeg kommer nok ikke til å sitte og se alene.
Nei, kommer bare til å irritere meg over at de stenger så mange veier bare på grunn av penger og prestisje. Jeg tenkte å besøke foreldrene mine, men det kan vise seg å blir svært vanskelig...
Jeg skal ikke frivillig følge med, nei, men siden jeg bor i Bergen og har flere entusiastiske kolleger/familiemedlemmer, blir jeg vel tvangsoppdatert enten jeg vil eller ei...
Og jeg må jo følge med såpass at jeg vet hvordan svarte jeg skal komme meg på jobb de verste dagene
Jeg håper å få med meg en del [emoji6]
Syns det er utrolig kult at VM går i Norge, med tanke på at vi er en ganske "liten" sykkelnasjon med tanke på hvor stor sykkelsporten er [emoji4]