Skal du føde på Ahus? ITV søker vordende foreldre til dokumentar

Fødeavdelingen, TVNorge/FEM

Andre møte med forumet
Denne våren lager ITV Studios en TV-dokumentarserie i samarbeid med fødeavdelingen på Ahus. I serien følger vi gravide kvinner gjennom fødselen, og skildrer den viktige jobben jordmødre gjør for å sikre at nytt liv kommer trygt til verden. En fødsel er en milepæl i livet - enten det er første eller femte gang.

Skal du føde på Ahus i vår? Da ønsker vi å komme i kontakt med deg!

ITV Studios har lang erfaring i samarbeid med helsevesenet, senest med programmet På liv og død, som vises på TVNorge.

Alle som er med, får se innslaget før de bestemmer om det skal bli med i serien. Deltakere vil også få det ferdigredigerte innslaget som et minne for livet. Serien skal gå på TVNorge/FEM. Vil du vite mer om prosjektet? Skriv gjerne til oss her, eller ta kontakt med Hanna Marie Knudsen på tlf: 900 41 293

Last edited:
Så artig :) Liker slike serier! Bor på østlandet men skal ikke føde på ahus!

Gøy! Gleder meg til å se!

Har du barn i magen?

Denne våren spiller ITV Studios og TVNorge/FEM inn dokumentarserien ”Fødeavdelingen" på Ahus. Serien vil skildre livet på fødeavdelingen; helsearbeidernes hverdag og hvordan det er når nytt liv kommer til verden.

Så vi ønsker å komme i kontakt med deg som har barn i magen og skal føde i løpet av vinteren/våren 2015 på Ahus.
Hvis du synes det høres spennende ut og kunne tenke deg å få din fødsel dokumentert?

Ta kontakt for en uforpliktende samtale. Send en pm eller en mail til: Nicolai.rodsten@itv.com
Så tøft :) dessverre føder jeg på SIV

Hvordan var det å ha med tv team??:)
Det merket jeg absolutt ingen ting til! ;-) men de Har fulgt oss gjennom kontroller og innleggelser og det har bare vært positivt!! Veldig hyggelig produsenter og fotografer (primært kvinner om noen tenker på det). Fødselen var over på to timer, så jeg rakk ikke ense kameraet en gang og er veldig spent på hva som er filmet. Jeg sa at jeg ikke ønsket å bli filmet rett oppi aller helligste i det hodet var på vei ut, og det respekterte de selvsagt. Så alt i alt veldig god opplevelse! :-)

Back
Topp