Skal du & din familie

Vi hadde bare planer om noen turer på hytten i sommer , og ellers fikse på huset. Men tror det blir en tur til Hunderfossen , langedrag og Sverige :) synd det er så langt å kjøre til alt fra Bergen ;)


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Last edited:
Vi har ikke lagt planer. Tar det litt som det kommer. :) Er det fint vær, er den beste plassen hjemme med hageliv, og kanskje hyttetur. Vurderer en sydentur på aug/sept, men ser litt ann formen.( bekkenløsning) skal til kr.sand dyrepark i mai. ( førsommerferie)
 
Ingen planer om sommerferie for vi har tenkt å kjøpe leilighet :) Men tenkte litt på å ta en tur til Danmark og kanskje kjøpe vogn der. Akkurat nå tenker jeg at de store danske barnevognene virker veldig bra, men kanskje jeg velger den mer norske duoløsningen i stedet, hmm :)

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Er det noen steder det ikke er anbefalt å reise for gravide?
 
Skulle egentlig få besøk fra England i sommer. Men gubben avlyste det, han syns det ble feil med litt sånn rølpe besøk og når det kun er jeg som har lappen nå. Så ville det vært litt feil å vær så avhenning av meg, når vi ikke vet noe om hvordan formen er da ;) så blir stille og rolig. Kanskje pusse opp barne rommet ?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingen planer om sommerferie for vi har tenkt å kjøpe leilighet :) Men tenkte litt på å ta en tur til Danmark og kanskje kjøpe vogn der. Akkurat nå tenker jeg at de store danske barnevognene virker veldig bra, men kanskje jeg velger den mer norske duoløsningen i stedet, hmm :)

sendt fra mobilen via BV-appen
Jeg holdt på å kjøpe den danske Emmaljunga en som om større enn vanlig til datteren min. :) Har selv vurdert en tur til DK for shopping av babyting. :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ingen planer om sommerferie for vi har tenkt å kjøpe leilighet :) Men tenkte litt på å ta en tur til Danmark og kanskje kjøpe vogn der. Akkurat nå tenker jeg at de store danske barnevognene virker veldig bra, men kanskje jeg velger den mer norske duoløsningen i stedet, hmm :)

sendt fra mobilen via BV-appen
Jeg kjøpte vogn i Danmark sist gang :) veldig fornøyd med den. Men husk å sjekk med butikkene at de har vognen inne, for det er ofte bestillingsvare :) jeg bestilte før jeg reiste



Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Vi blir hjemme i ferien, og det skal egentlig bli ganske deilig. Vi bor rett nord for Bergen, så vi har tenkt å være litt turist i egen by istedenfor å reise land og strand :-) Også blir det nok helt sikkert noen dager på besøk hos svigers også, det blir koselig :-)
 
Back
Topp