Skal du & din familie

*Lykkelig82*

Forumet er livet
VIP
på sommerferie,og evt hvor skal dere tilbringe sommeren ?


Her hadde vi skikkelig planer om langtur/biltur rundt omkring I Europa,men må nok se det an nå ;)
 
Vi skal til syden en uke hvertfall :) Så blir det nok mye turer ut med båt hvis været er fint :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Vi skal til syden i 2 en halv uke :) Foreldrene mine har hus og sånt der, med eget stort basseng.. Så det gleder vi oss masse til. :) Vi reiser i begynnelsen av juni for av erfaring blir det veeeeldig varmt i juli og august ! :P
 
Danmarkstur med samboerens familie :) og hyttetur senere med studievenner.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hyttetur, kongeparken, bergenstur og muligens en harrytur :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Flytting på oss, så blir bare ferie i nærområdet i ny by, og hjem til mamma. Mulig en liten tur til Østersund i badeland og dyrepark :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ingen konkrete planer, men har veldig lyst til New York og Miami, en uke på hver plass :) Ett pluss må være alt det fine babytøyet de har i USA :D
 
Vi skal på bilferie til Danmark med noen venner. Også blir det nok noen hytteturer. :D
 
Vi skal til legoland i ei heil uke :D Bor ved eit badeland og har tillgang til legoland,badeland og dyrepark hver dag!! ;) Skal bestille på fredag faktisk. Er ei hytte med flere soverom og boblebad, så vi voksne kan kose oss med på kvelden når ungene er lagt :D
Gleder meg!! Resten av sommeren rekner jeg med at vi blir hjemme :) Synes det og er helt topp!! Elsker strandliv og lange lyse kvelder her hjemme og =)
 
Vi skal til legoland i ei heil uke :D Bor ved eit badeland og har tillgang til legoland,badeland og dyrepark hver dag!! ;) Skal bestille på fredag faktisk. Er ei hytte med flere soverom og boblebad, så vi voksne kan kose oss med på kvelden når ungene er lagt :D
Gleder meg!! Resten av sommeren rekner jeg med at vi blir hjemme :) Synes det og er helt topp!! Elsker strandliv og lange lyse kvelder her hjemme og =)

wow,det hørtes hysterisk morsomt ut både for liten og stor :) Heldige dere er som bor så praktisk til må jeg si ;)
 
Vi hadde mange planer. :p Besøke svigerfamilien, kanskje ta en tur til Japan ila året, se mer av Norge.
Men det blir nok hjemmeferie på oss hvis jeg er i form blir det mange toppturer og kanskje en telttur eller to :)
 
wow,det hørtes hysterisk morsomt ut både for liten og stor :) Heldige dere er som bor så praktisk til må jeg si ;)

Ja, det var overraskende lite dyrt i forhold til å leige ei hytte lenger vekke ;) Men så reiser vi i Juni og ikke midt i sommerferien, er nok litt billigere da :D
Gleder meg mye, er første gang vi reiser på skikkelig familieferie så det blir stas =)
 
Ja, det var overraskende lite dyrt i forhold til å leige ei hytte lenger vekke ;) Men så reiser vi i Juni og ikke midt i sommerferien, er nok litt billigere da :D
Gleder meg mye, er første gang vi reiser på skikkelig familieferie så det blir stas =)

Kan tro dere gleder dere i massevis!
Ønsker dere på forhånd en finfin familieferie :):)
 
på sommerferie,og evt hvor skal dere tilbringe sommeren ?


Her hadde vi skikkelig planer om langtur/biltur rundt omkring I Europa,men må nok se det an nå ;)

Hvor i Europe hadde dere tenkt å reise? Håper formen din er fin så det er mulig ;) Høres ut som en spennende ferie!! =)
 
Har ingen konkrete planer, men har veldig lyst til New York og Miami, en uke på hver plass :) Ett pluss må være alt det fine babytøyet de har i USA :D

Ååååh jaaa!! Jeg hadde nok gått berserk i kleshandling :P :P
 
Back
Topp